Böcker

Mån 4/4-11

Eftersom att det regnade på vägen hem från skolan så passade jag på att gå in på bilblioteket.
Där var jag ju bara tvungen kolla på USA böcker så det blev att låna hem dessa :)

Jag och dessa gullingar :) + att jag lånade Cali också... Fans dock ingen Az


Dock så har jag fortfarande inte fått något från Explorius, så det ger jag tumme NER!


Lite tråkigt att det ska gå så segt för just MIG! lr för någon annan! Det får mig att känna mig såå efter när man ser på alla 12/13 bloggar att de redan skickat ja tack och sånt. Tom. de som hade intervju efter mig (inget illa menat) men samtidigt vet jag att många har inte ens skickat in ansökning. Kanske bara är bra att jag inte får det så tidigt, skulle nog göra bort alla papper så snabbt att jag funderar på vad man ska göra nu, men man vill ju i alla fall ha möjligheten att välja om man vill göra dem lr inte!

Jaja, ska inte klaga mer och dra ner mitt humör :D

Kram på er <3

Bjuder på en av mina <3 låtar just nu

Kings & Queens- 30 seconds to mars

Kommentarer
Postat av: Sofie

Men har du ringt dom och frågat? :o

För jag fick mitt typ 3 dagar efter att jag varit på intervju så det låter lite konstigt..



Hoppas att du får det snart iaf!

2011-04-04 @ 18:45:55
Postat av: hanna

tänkte bara titta in och skriva att jag hoppas att allt är bra med dig! vi har inte pratat på ett tag.. :/

hoppas du mår bra iaf?! :D

puss och kram!

2011-08-03 @ 02:52:43
URL: http://usahanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0