Papper!

Ons 13/4-11

Fick mina papper idag!! :D så nu ska jag bara fylla i Ja-tack kortet och sedan skicka in det. Det blir så att jag väljer delstat, jag har länge funderat vilka stater och det har nästan blivit för svårt at välja någon alls, men jag ska välja! (dock så gör man inte det på detta papper, det kommer sen) Men nu tar jag och fyller i allt och sen så tror jag att jag far och postar det sen idag eller i morgon :) 
Jag kan inte fatta att jag verkligen är på väg! Gud vad jag är glad!
I alla fall så kan jag berätta sakerna man fyller i på detta papper:
  • Vilket år
  • Vilket land
  • Vart ifrån man ska resa (luleå för mig, möter upp resten på arlanda)
  • Avbeställningsskydd
  • Lite studentuppgifter
  • lite övrigt


Om ni har några funderingar eller om ni också ska åka iväg 12/13 (lr något annat år) så får ni gärna höra av er!

Kram på er!

Uppdatering: Nu är det postat! (och jag som sa att jag skulle vänta, men 2 månader är nog enough)

Kommentarer
Postat av: Julia

Åh, så roligt att du ska åka!:D:D Ska också förmodligen åka 12/13 (har inte anmält mig ännu). Men längtar så oerhört!;O Vilka stater hade du tänkt dig då?:D

2011-04-19 @ 14:43:17
Postat av: Sanna

Hej, har en fråga bara. Gick dina föräldrar med på att åka till USA från första början eller fick du tjata mycket? Jag vill nämligen också åka 2012, men dom verkar inte riktigt ta det jätteseriöst från min sida och jag vill verkligen åka. Har du några tips isåfall?

Ha det bra!

2011-04-19 @ 16:16:28
URL: http://sannaadanielsson.blogg.se/
Postat av: Kristin

Hej! Jag åker också till usa 12/13 och tänkte kolla om du ville länka? :D

2011-04-20 @ 17:37:31
URL: http://kristinferm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0