Sometimes you have to wait for the good things in life

Ons 31/8-11

Yup, precis som rubriken säger så måste man vänta ibland, och det är precis det jag gör. Explorius har sagt att ansökningarna skulle börja i slutet av Sep/början Okt, vilket betyder att det är 1 mån kvar! :D Måste bara säga att jag längtar som en tok. Ber även om ursäkt för en otroligt dålig update period, men vad ska jag liksom skriva om?...
Nu hade jag dock tänkt skriva om lite vanliga frågor om utbytessaker man får av alla svennebananer :)

Vart ska du bo? Jag har ingen aning vart jag ska bo, man får inte reda på det förens till våren/sommaren. 

Har du valt vem du ska bo hos? Nej det har jag inte, det är familjen som väljer mig (och att eftersom jag inte fått börja med ansökningarna så har ingen möjlighet att välja mig än)

Kommer du att "få ta studenten" där? Det vet jag inte, att ta "studenten" i USA kallas Graduation, allt beror på vilken årsklass du kommer i Junior, Senior (det är väldigt sällan man blir Freshmen/ Sophmore)

En annan fråga som efter ett tag kommer upp är:
Vart vill du fara? Jag vet inte riktigt, men Florida, Texas eller Arizona skulle vara rätt så coolt, kommer nog bli nöjd vart jag än kommer, men någonstans varmt skadar inte :)

Uppföljarfrågan till den blir då:
Vart ligger Arizona? Ja, men du vet "Grand Canyon" eller du kanske hördes talas om det i "Twillight" (Bella var typ därifrån)

Saken är den att jag märkt att det är vääldigt många personer som inte vet vad Grand Canyon är... Man börjar inse att det kanske inte är så vanligt att veta spec mkt om USA (om man inte räknar med HS filmer,Serier) Det alla vet är att Cali, Florida, NY, Las Vegas mm finna... alla otroligt vanliga ställen :)

Okey,  Blev lite udda inlägg menmen... Bjuder på ett par bilder :) 
Min underbara syster Amanda och Jag <3



Hoppas ni har det bäst!! Pussar och Kramar//Sara

Kommentarer
Postat av: Maya

Vackra Ni :)

2011-09-05 @ 14:55:49
URL: http://maypel.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0