God Jul!

Lör 24/12-11

Sista gången man firar jul på det Svenska sättet såhär innan usa! :D Nästa år blir det Merry Christmas!
Jag hoppas att ni har en fantastik jul och att ni njuter av maten (inte för många dagar bara, haha), Kalle Anka, Knäcken och av alla era nära och kära! Samt att ni ska få öppna härliga julklappar! 
Tänka sig att året gått så snabbt och att tiden sen man började gymnasiet har bara flugit förbi! Under den snabba period har jag hunnit lära känna en massa härliga och otroliga personer, med dom har jag fått många skratt och hoppas att det blir fler!! Nästa år vet jag att jag kommer sakna Sverige och jul med familjen, men jag slår vad om att jag kommer ha det lika härligt där med min andra familj :)




Som sagt, GOD JUL!
Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad hade du för betyg när du sökte till utbytesstudent?

Hoppas du får det bra där borta! :D

2011-12-26 @ 02:02:27
Postat av: Maya

GOTT NYTT ÅR SARA!

2011-12-31 @ 16:52:05
URL: http://maypel.wordpress.com
Postat av: Milla

Hej jag är också en 12-13 utbytesstudent och jag har nu själv också börjat skriva blogg. Jag skriver blogg på finska, men eftersom de flesta av mina vänner kan även svenska så tänkte jag att det skulle vara nice att länka andras utbytesbloggar från min blogg, även svenska som din. :)



Alltså tänkte jag bara komma och fråga om det är okej? Så här ser listan ut: http://paraviona.blogspot.com/p/other-exchangers.html



Jag hoppas att det är okej :) & du behöver inte länka mig :)

2012-01-02 @ 08:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0