Texas: Preference

Ons 21/12-11

OOMMMGG!! Nu är min ansökan approved av ISE och dom har börjat söka värdfamilj :D
Igår hörde jag att några personer blivit antagna och jag blev depp när jag inte var det :) Meen eftersom att USA är några timmar efter så blev den approved inatt! Jag var bara tvungen att kolla innan jag åkte till skolan :) Först innan jag loggade in var jag helt taggad... sen började jag försöka tagga ner eftersom "tänk om jag inte blivit approved än" men direkt när sidan öppnades så fick jag smått panik och började hoppa runt som en lite 5-åring och kunde bara inte sluta känna ruset och le som ett fån. Jag fick rent panik och var bara tvungen att berätta för någon (kl är då alltså 6:15) haha, men liksom vem skulle jag berätta det för? vem skulle förstå mest och tagga med mig? jo först skrev jag på fb-sidan och sedan sprang jag in till mamma och ba "JAG SKA TILL TEEEXXASSS!!" hahaha hon sov..
Men alltså vilken azm dag kan jag bara säga! Först om USA och sedan att det är lov!








Kommentarer
Postat av: Maya

Du kommer få det TOPPEN! Jag vill ÅXÅ till Texas, får jag följa?? ;) Har en kompis i Austin som jag lovat hälsa på, kanske Din mamma och jag kan åka samtidigt dit när Du är där ;)



"Texas - It's a whole other country!"



Om Du inte redan sett denna sida: http://www.traveltex.com



GRATTIS & kram på Dej!

2011-12-23 @ 22:29:37
URL: http://maypel.wordpress.com
Postat av: Anja Siöstedt

Snart är det vi som sitter på planet mot NY!!! Har nog inte fattat det än men det ska bli så enormt roligt att träffa alla Exploriusare! :D

2012-01-04 @ 12:01:04
URL: http://usanja.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vänta... Dem har börjat leta efter din värdfamilj, men du ska till Texas, hur kan du vara säker på det? :O

2012-01-07 @ 02:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0