Fixxxxxx

Lör 5/2-11

Imorgon är det intervju!! iiih! är bara SOO exited :D Men... jag har inte haft tid att fixa alla saker så jag måste fixa det nu! Jag har skrivit alla svar på frågorna på ett papper,men jag måste ju liksom skriva det i häftet också. Sen så ska jag bara skriva ut ett foto på mig :) Föresten vet ni om det ska skickas till USA lr om det bara är organisationen som ska ha det? jaja what ever. Alltså imorgon, känner mig rätt så chill men kommer säkert få panik innan, haha. Det kommer typ vara ganska så mitt på dagen och jag kommer att försöka skriva ganska mkt om intervjun, om någon har några funderingar :) 

Kan ju berätta att jag har inte exakt fått allt detta på ett silverfat! Jag har fått kämpa för det! sparat pengar som f*n och betala mkt själv. Eftersom att jag har skilda föräldrar är det också lite svårare eftersom att dom vill ju snacka med varandra och det kan vara svårt att hitta tider som passar osv. Om ni har läst tidigare inlägg så gjorde jag ju ett häfte på 3 (4?) blad om allt som har med ett utbytesår att göra. Men som jag ser på det så är det värt det! Om man verkligen vill ha någonting så får man kämpa för det! Jag tycker egentligen det är dåligt att det finns så många som drömmer om att få åka men att eftersom att det kostar så mkt så kan dom inte. Fast jag inte är iväg än så inser jag att jag vilken tur jag egentligen har. Vad hade hänt om jag inte fått åka och jag drömde om det lika mkt som nu? Jag har ingen aning! Skulle jag ha brutit ihop eller skulle jag ha gått vidare? Jag tror dock mer på det första. 

Vet egentligen inte riktigt vart jag fick allt det där ifrån men...

<3 till er alla!

Kram <3

Kommentarer
Postat av: hanna

det kommer gå asbra!! :D

2011-02-05 @ 23:47:05
URL: http://http:/usahanna.blogg.se
Postat av: Sara

ååh jag hoppas verkligen det!! :D

2011-02-06 @ 11:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0