Fråga

Ons 16/2-11

Siri om Dom är i Stockholm...:
Hej, tycker du att du är ute tidigt med intervju eller börjar alla nu? Haha, jag vet att
det låter konstigt men jag trodde man började till hösten typ. Jag ska också åka
12/13 nämligen :)
Heej!! :D Ja jag är väl ganska tidigt ute! Kan ju säga att det inte är så vanligt att man börjar såhär tidigt. Jag känner några stycken till som redan har anmält sig men du kan ju ansöka först om ett år om du vill! Jag ansökte nu därför att jag kännde att jag ville få igång hela processen och på sådant sätt känna mig "närmare" året :) Jo, som jag sa så spelar det ingen roll om du ansöker nu (men man får lite vänta på att papperna ska skickas till usa) eller om du ansöker till hösten, dock så är det mycket vanligare att söka då! 
Vad kuul!! :D vilken organisation blir det? om du nu bestämmt dig...

Kraam!!

Kommentarer
Postat av: Siri

Jag har inte jämfört de olika orginisationerna än, men explorius är billigast och verkar väldigt bra.

ska du göra delstatsval?

2011-02-18 @ 15:17:42
Postat av: Siri

Och förresten, visste du att man inte får dejta om man åker med explorius?

2011-02-19 @ 11:03:04
Postat av: Hanna Skattberg

Hej, anmäl dig gärna till dagens blogg tävling, bara att följa reglerna så har du en chans att vinna.

Förlåt om du tycker de här är reklam!

2011-02-23 @ 10:33:39
URL: http://hhannaskattberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0