Intervju!

Sön 6/2-11

Såå... nu var intervjun avklarad! iiiih, okej nu så kan jag berätta lite om den.
Kl var kvart 12 och kl 12 skulle hon komma. Jag hade panik! inte för att jag var nervös,utan för att jag inte hade skrivit klart min student profile. Jag fattar det inte! jag fick den för typ 2 veckor sen och har tänkt "jag har tid" men jo vad händer? jag väntar till sista min... Hon ringer typ 5 i (?) och säger att hon i princip är här. Då sitter jag fortfarande med 3 frågor oskrivna. Haha jag springer upp och skriver något som jag knappt kommer ihåg. Då jag kommer ner så har hon redan kommit. Hon var verkligen jättetrevlig! Och eftersom att jag var så stressa innan hann jag ju knappt bli nervös. :D Hon berättade mkt om USA, förberedelselägret och massor av andra braiga saker. Samtalet flöt på utan problem och hon ställde frågor (flera av dom var i princip lika som dom på student profile) sedan som dom flesta redan vet så fanns det även denna engelska del. Det var absolut inget att oroa sig för! Jag fick svara på 3 frågor, en var i alla fall om min nuvarande skola. Sedan ar det bara dom sista frågorna bla. om kyrkan. Asså jag är ju inte så super religös men visst jag skulle väl kunna gå till kyrkan någon gång då och då. Mamma och pappa fick sedan fråga lite frågor men det var mest bara lite prat om tex. NY, att man skulle ta ut lite dollar nu eftersom att valanutan är låg mm.
Jag kan ju berätta att ungefär efter halva tiden så sa hon att "Du kommer få fara, jag kommer rekomendera dig" :D 
Jag ba "JAAAAAAAAAAA" (fast inte högt ofc) haha

Nu sitter jag här och väntar lite på att hon ska skicka ett exempel på personliga brevet och andra trevliga saker :D 
Det känns bara så jä**a bra! Ursäkta språket men det går inte att beskriva på något annat sätt

Hon sa också att det var jättebra att jag sökte så här tidigt eftersom att platserna går åt riktigt snabbt. Jag kan

Kommentarer
Postat av: Maya

GRATTIS! Vad roligt att det gått så bra! Det kommer gå galant det här :) Blir roligt att följa bloggen framöver och även när Du är Over There :)



Ha det så bra!!!

Kram!

2011-02-07 @ 15:33:59
URL: http://maypel.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0