Intresseanmälan

Tis 11/1-11

Nu har jag skickat en intresseanmälan!!
Åååh jag kommer bara på låten "och här kommer alla känslorna på en och samma gååång" haha nog för att jag hatar den låten men... Haha och jag kan säga att alla känslor kommer faktiskt! Nog för att Intresseanmälan kanske inte är så JÄTTESTORT men alltså det går bara inte att beskriva känslan, för på något sätt så har man precis börjat ändra sitt liv! Visst jag har inte varit på intervju än men ändå! Jag sitter här och typ gråter av glädje!! Min dröm håller på att gå i uppfyllelse! hur kan man inte känna för Det liksom??
Jag kan berätta för er som undrar om det är någonting speciellt man måste göra.
Så man skrev in alla saker som vad man heter mm. Sedan kom det till "Meddelande: Jo där skrev jag vad mina intressen är, lite mer personlig info, ni vet? Ni som funderar på att anmäla er och bara har någon fråga om det (tills vidare) så är det bara att fråga! VÅGA FRÅGA haha
Jag kommer nog med mer info om vidare utveckling (wtf hur skriver jag egentligen??) haha

Puss och kram!! <3//Sara

Ps. Just för tillfället kommer jag svara på era frågor i kommentar- rutan, när det blir mer frågor/kommentarer och när jag helt enkelt kommit längre, då kommer jag att göra inlägg med svar :)

Kommentarer
Postat av: Maya

STORT GRATTIS SARA!

Vet ju hur mycket Du vill det här! Vart kommer Du åka då? Det kanske står på bloggen nånstans men jag har inte sett det. Lycka till med allting!



Kram

2011-01-12 @ 10:34:55
URL: http://maypel.wordpress.com
Postat av: Sara

Tack!! :D

Jag kommer ju åka till USA men vart i landet vet jag inte än :) dock troligtvis i södern :)

2011-01-13 @ 15:57:12
Postat av: olivia

Gud vad kul! Jag vill också åka!! Kan man göra intresseanmälan fast det kanske inte är säkert? :D

2011-01-15 @ 22:58:50
URL: http://oliviaiss.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja men va kul!!! vilket år blir det?

Jo det kan man! Intervjun är bara för att kolla om man är "mogen" att åka, därefter så får man (om man då kommer in, som i princip alla gör) ett bekräftelsebrev om du vill ha platsen :)sen får man välja hur man vill göra :)

2011-01-16 @ 00:05:10
Postat av: olivia

Jaha, vad bra! 2012/2013 isf! :)

2011-01-16 @ 14:14:52
URL: http://oliviaiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0