Telefon

Tor 20/1-11

Kan ni gissa vilken shock jag fick idag när min lillebrorsa kommer med telefonen och ger den till mig( Ingen ringer typ längre på vanliga till mig). Jag tänkte inte så mkt mer på det men sen när jag hörde någon presentera sig och sen Explorius, jag hörde i princip bara det. Haha så nu är intervjun i alla fall planerad. Hon sa att jag skulle fundera på vilka delstater och sånt jag skulle vela till så jag antar att man kan "börja välja" delstat då? asså jag har inte någon riktig aning men...
Jag funderar fortfarande på vilka jag ska välja, får väl göra ett inlägg om det senare innnan det blir på papper...
Till intervjun (som btw är i hemmet) ska man ha med sig "student profile" (den som jag tog kort på), en kopia på sitt senaste betyg och ett foto på mig :)
Intervjun kommer vara om ca 2 veckor, så vi får se om jag uppdaterar mkt innan :)
Papprena var lite "tankekrävande" eftersom att dom kommer skickas till värdfamiljen, men ingen stoor utmaning.

Okey, sorry om inlägget blev rörigt men what ever!

Ha det great, fråga på om ni har frågor
Kraaam!!//Sara

Kommentarer
Postat av: olivia

Gud vad kul! Lycka till på intervjun :D

2011-01-28 @ 21:02:17
URL: http://usaolivia.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja! Tack!!! :D

2011-01-28 @ 23:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0