Sorry!!

Tor 10/3-11

Jag sitter nu pa ett internetcafe i Indien sa sorry for samst uppdatering och bristen pa de svenska gyllene bokstaverna. Men i alla fall sa kan jag saga att jag inte fatt nagot fran Explorius. Det ar forst nu jag fatt tag pa en dator och kunn skicka till dem. Dett5a blev inget langt lr ett bra inlagg och jag orkar inte klistra in bokstaverna men jag tankte bara uppdatera er lite.

Kramar fran mig och Indien!

Ps. Nu har jag skickat och fatt svar!! Hon skrev att det snart skulle komma och att jag "skulle forvanta mig att aka nasta ar" nu hoppas jag verkligen att jag kom med eftersom att jag skriver detta just nu, haha men jag var bara tvungen att skriva det!! Nu drar jag ivag pa ett party har i Goa!! Later...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0