This i me... I think

Ons 23/3-11

Fick i uppdrag att jag skulle beskriva mig själv och att eftersom att det skulle vara en bra övning inför usa så, here it goes:

Självsäker 
Aktiv
Rolig
Ansvarsfull

Minnesvärd
Ambitiös
Relevant
Ivrig
Artistisk
Nyfiken
Nogrann
Energisk

Hektisk
Energisk
Närvarande
Real
Intelligent 
Kompis
Snäll
Super
Onormal
Nhaha

Det gick väl sådär... men men det blev i alla fall någonting.

Och föresten så har jag nu fixat en video med bilder och sånt från indien så tryck på play och njut av de ca 7 och en halv min



Puss puss och hoppas ni har det bra! Jag väntar fortfarande på papper lr liknande från Explorius, men jag har snackat med dem så det borde ju komma snart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0