I'm so addicted

Sön 1/5-11

Jo, så är det! Jag är totalt beroende av alla utbytesbloggar, men nu börjar jag få lite panik eftersom att alla 10/11 snart börjar komma hem.. Så nu är uppdraget att hitta nya bloggar, alltså till folk som far 11/12 haha. Yes så är det, kl är just nu ca 7 och jag gissar att sökandet kommer pågå till inatt :P Haha asså det här låter så sjukt, liksom har man inget liv?? Men nu är det så att jag är inne i värsta Utbytesmania-perioden just nu och det betyder att jag knappt kan tänka på någonting annat! Så om ni vet någon bra utbytes-blogg eller kanske ni själva ska fara 11/12 så får ni gärna lämna en länk lr nå till eran blogg :D

Haha i princip helt värdelöst inlägg men här är det i alla fall!  Jag tror faktiskt att de flesta utbytisar (blivande så som föredettingar) vet hur det är att vara beroende av dessa bloggar och att ha dessa utbytesmanie-perioder, så ni kanske vet vad jag snackar om ;) haha

Puss på er alla!!  

Ps. Bjuder här på lite random bilder så bloggen inte blir så jättetråkig :)

Jag och bästaste syster <3

Jag på the Bobby Car haha

JUMP!! 

Kommentarer
Postat av: Maya

Bra låt :)



Sedär, Florida och Texas har vi pratat om att åka till...kanske nästa år...vi har inte bestämt oss...



Vi tänkte hälsa på Victoria i Florida (hennes blogg finns i min blogglista "Svenska Floridafrun" där Du kan se mycket bilder och vad man kan se och göra där) och det är min sambo Pelles kusin.



I Texas har vi vänner vi funderar på att besöka, dom bor i Austin.



Arizona föreställer jag mej vara vackert faktiskt.



Så kul Du kommer få det, oavsett vart Du åker!



Lycka till med bloggsökandet!

Kram på Dej!

2011-05-03 @ 13:36:31
URL: http://maypel.wordpress.com
Postat av: carolina samuelsson utbytesstudent i Minnesota,USA.

du är ute i tid iaf ju ;)

2011-07-02 @ 05:04:29
URL: http://carolinasamuelsson.blogg.se/
Postat av: Alexandra

sv; okai, men förlåt jag läser typ tusen utbytesbloggar nu och orkar inte läsa igenom heeela ditt arkiv men har du gjort ngot delstats/regions val? :)

2011-07-29 @ 16:39:13
URL: http://alexandrafredblad.spotlife.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0