Just try your best, try everything you can...

Sön 29/5-11

Hejhallå alla underbara! Det är nu ca 10 dagar sedan jag kom hem från Paris och nu har jag äntiligen fixat en video med bilder mm för er! Det är ju inte USA lr något med Utbytesåret att göra, men lite erfarenhet och kuligheter kan jag ändå dela med mig av! :D
Edit: Fick veta att videon inte funkade, men nu så ska den då funka! Hoppas ni tittar (även fast det inte är om usa)

För att komma in på utbytessaker så kan jag säga att jag börjar känna en viss panik-längtan nu. 10/11:orna börjar ju komma hem nu, vilket betyder att 11/12:orna strax far! Nu om jag tänker tbx ett år så minns jag när satt med ansiktsmask och sökte en massa om utbytessaker (läste bla. igenom utbytesstudent.se) samtidigt som min mamma var i Bali. Pratade med henne om sakerna på msn och snacka om att jag blev taggad! Dock så satt ansiktsmasken kvar liiiite längre än vad den skulle... För att komma tbx till ämne så har detta året gått sååå snabbt, och vad kommer inte det göra nu då?! Då alla papper mm börjar komma och då man börjar gymnasiet! Åååh gud vad jag är taggad! Och för NY!! Hoppas man hamnar på samma camp som någon man redan vet!

jaja, det var nog allt för nu! Så gå och krama era mammor på mors dag och så hörs vi sen!
Puss puss <3

Kommentarer
Postat av: ebba

Vad kul att du också ska åka 2012/13! Jag har inte hittat så många andra bloggar så det var kul att hitta din. Jag ska också åka då men till Frankrike :)

2011-06-05 @ 21:47:22
URL: http://ebbablixth.blogg.se/
Postat av: ebba

ja, jag tycker absolut att vi ska länka (:

2011-06-09 @ 21:41:14
URL: http://ebbablixth.blogg.se/
Postat av: Maya

Vilken härlig video!

(Vill åxå kunna göra sånna videoklipp, hur gör Du dem, Sara? Lär mej!)



Ni ser ut att ha haft en jättehärlig och rolig resa! Vackert i Paris :)



Ha en fin dag!

Au revoir!

// Maya

2011-06-22 @ 09:44:22
URL: http://maypel.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0