Utbytesdrömmar


Jaa.. I natt har jag faktiskt haft min första utbytesdröm!! Jag vet att det låter sjukt att det ska vara någonting speciellt stort, men det är helt OTROLIGT stort!!

Jag drömde om att jag gick in på hemsidan och såg att jag var placerad... Jag blev typ hyper och fortsatte kolla info (som var rätt så mycket) :) Tydligen så hade jag hamnat i en familj på 2 vuxna och 2 barn, Båda barnen var tjejer och i kanske kring 13 och 10 (?). Min placering var i Washington och när jag väl såg det så började jag i princip att gråta! Förstår verkligen inte varför, men det blev bara så :) Jag fick panik och började kolla om man kunde tacka nej till placeringen (eftersom att jag ABSOLUT inte ville hamna i WA) och när jag kollade Facebook så hade jag fått vänförfrågningar ifrån familjen.. Liksom vad skulle jag göra...?

Hahaha, detta gjorde då min morgon! Kanske inte världens mest spännande dröm, men såå otroligt kul!

Seattle, washington


Hoppas ni har det ortoligt niiiice, och att ni njuter av lovet!!

Pusspuss 
Sara

Ps. Jag står fortfarande kvar som "under review" i usa

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hej! Har inte haft nån sån dröm än, men jag antar att det kommer..:) ska också åka som utbytesstudent 12/13:)Vill du länka?:)

2011-12-07 @ 21:49:57
URL: http://lovisaintheus.blogg.se/
Postat av: linnea

Hej!

jag har kollat lite på din blogg, och har läst att du har sparat ihop lite egna pengar till ditt utbytesår och att du ska betala ca 75%(om jag kommer ihåg rätt) själv, resten ska dina föräldrar betala, så HUR fick du ihop pengar till det och samtidigt kunna leva lite innan du åkte?

hoppas att du får ett minnesvärt år sen!

2011-12-11 @ 13:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0