This old town can slow you down, people taking the easy way

Tis 25/10-11

Jag vet inte om jag har skrivit det, men jag skickade in mina papper (Fre 14) och på måndagen skickade dom ansökan till USA :D Det står fotfarande att den är under review by ISE, men föhoppningsvis börjar som snart leta familj!! 

I alla fall så har jag (eller vi) betalat in den första räkningen :) Den gick på ca 15 000, och jag kan säga att det brändes i plånboken när min del gick på över 10 000... Det var liksom så hemskt att veta att jag helt plötsligt var flera tusen kr fattigare, även om alla pengar jag sparat skulle gå till USA :) 

När vi hade betalat fick jag en liten chock över att jag är så pass nära året. Jag blev nervös över att "tänk om jag får en hemsk familj och att jag tvingas åka hem första månaden" men samtidigt så blev jag galet taggad och glad! Det är ju min dröm att fara, och snart får jag uppleva den! HELT OTROLIGT GALET!!

Normalt så får jag mina galnaste utbytesmania perioder på våren men just nu så längtar jag sååå mycket!!
Jag hoppas vekligen att ni andra blivande utbytisar också taggar lika mycket! <3

En av mina taggarlåtar:
Rascal Flatts - Life is a Highway



Kramkram <3

Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0