Utbytesstudent.se!

Just nu så håller dom på att sätta in en massa bloggar på utbytesstudent.se och nu har jag fått min "profil" eller vad det nu ska kallas :) För er som vet så är hemsidan en otroligt bra hemsida för blivande utbytesstudenter! Du får veta allt och lite till, samt att du har möjlighet att träffa fler utbytesstudenter. Här är min profil om ni vill läsa! För er som
också ska iväg tycker jag ska skicka iväg ett meddelande till Oscar så ni också får upp eran blogg!
Jag fick sakerna man skulle fylla i för ett tag sedan... meen jag har bara inte orkat fylla i det, hehe. Men det gick snabbt :)
För er som hittat hit genom min lilla profil vill jag bara säga "Välkommna!!" och hoppas att ni stannar ett tag


Hoppas ni har det bäst! På måndag kommer mina papper vara skickade för genomgång så att de kan skickas till USA!!

Puss puss på er alla underbara!// Sara

ps. vet inte riktigt vad jag ska ta mig till med mi design just nu, så jag föröker att göra några förädringar (än e gång) haha, täkte bara så ni vet!

Kommentarer
Postat av: elsa

Hejhej! Jag hittade din blogg på Utbytesstudent.se, jag ska också åka som utbytesstudent i höst, och jag undrar om vi skulle kunna länka varandra? Där på sidan av bloggen liksom xd

2011-10-18 @ 19:37:29
URL: http://elsanodler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0