Framme!

17:05 Nu är vi äntligen framme på hotellet i New Jersey! Det är galet härligt! Kommer dela rum med två stycken danskar (som inte kommit än) och jag ska verkligen inte dela säng! Men nu sitter vi i alla fall några brudar på rummet och chillar/bloggar efter att ha suttit vid poolen ett tag :) Halv 7 ska vi dra och äta, och kan säga att efter en hel dags flygplansmat så kräver jag riktig föda!! Flygresan gick bra och vi sprang runt till alla studenter som var utspridda och snackade, man lär verkligen känna dom snabbt men antar det är för att man sitter i samma situation liksom, så kul att höra vart alla ska osv :) Allt gick ändå rätt så smidigt med i fyllnad av alla dessa blanketter osv. Samt att jag satt vid några finländskor som jag fick lite halvt hjälpa. Var det här med tull-papper och så. Tror dock att jag aldrig varit så här trött asså! Ca 6:30 sa jag hejdå till min älskade Mamma, Pappa och storasyster, gick ändå relativt bra, förutom att jag blev efterlyst vid boardingen eftersom jag var lite sen:P Såå, efter vi nu har ätit ska jag typ gå och lägga mig dirr! Våran Tour börjar ju ändå klockan 9, usch... Tror dock att det kommer vara galet kul, och varmt! Ni förstår inte värmen här alltså, och då är vi ju ändå bara i NY, var precis som att kliva ut utomlands (ni fattar vad jag menar) från flygplatsen. Kan inte tänka mig hur det är i Houston. Men jag skriver mer sedan ska dra och vara social, puss! <3

Kommentarer
Postat av: Pappa

Toppen att altt gått bra. Älskar dig

Svar: Jaa, och imorgon far jag vidare till Houston!! Älskar dig!
Sara

2012-08-22 @ 17:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0