It is by chance that we met, by choice that we became friends

Vaknade tidigt idag, även fast jag inte har skola. Antar att jag inte kommit in i tidzonen än. Tog det iaf lugnt medans de andra var på jobbet/skolan, såg lite 90210 och käkade svenne-godis. Sedan kl 12 började jag Skypea med min underbara Olivia igen, visst kan man snacka över fb och sånt men det är långt ifrån samma sak, liksom i Sverige kunde vi typ snacka i telefon 1 timma om dagen! Sedan droppade vännerna in eftersom, Alfred, William, Anton och Ellen. Det var så underbart att snacka med dom igen! Dock har det bara gått en vecka, men vetenskapen om att du inte bara kan fara och hälsa på dom eller vara med dom är det som tar på en tror jag. Sedan skulle jag Skypea med min moder men hennes Skype var helt stört så fick ringa henne istället, bara för att. Sen tänkte jag gå till poolen men blidde inte, utan jag gick ut och la mig på gräset och solade ist. Nu har jag också käkat äkta Amerikansk pizza med ranch, helt nice! Det blir tidigt i säng ikväll, vi ska göra ett nytt försök med skolan imorgon, så än en gång, WISH ME LUCK!!
Önskar att jag hade tagit kort men jag och Christina skulle göra "the oreo challange" vilket betyder att du ska sätta en oreo i pannan (halvt liggandes ner) och sedan med bara hjälp av grimasher osv få ner den till munnen och käka upp den. För att vara ärlig klarade vi inte av det och gav upp efter ett tag efter flera skrattanfall. Men självklart käkade vi upp våra kära oreos ändå!!

Ps. Pappa, kan du inte ta dig tid och fixa Skype? Även fast inte mäster teknikern är hemma :) Älskar dig <3

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej!

Hmm Skype vad är det jag har tyvärr ingen hacker hemma nu vet inte om jag fixar det!!!!!

Jadå ska fixa vilken dag som helst måste fixa en mick till gamm datorn. Den gamla åkte i flytten.

Älskar dig gumman !!

2012-08-29 @ 10:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0