The greatest barrier to success is the fear of failure

10pm

Jag var ju som sagt i skolan idag, kan bara säga wow. Det var väldigt övervälmande! Allt var så stort, så mycket folk, allt var liksom så olikt!! Vi gick in i the gym där man fick se lite danser, höra the principal talk osv. Efter det gick jag och min vmamma runt lite i skolan, hämtade upp Christinas senior T-shirt och bara allmänt tittade. Blev introducerad för några stycken ungdommar (träffade en dansk mamma också) och vi hörde runt lite om the danceteam, cheerleading, soccer och lite annat, vi ska e-maila the coaches.

Eftersom att min familj hade en utbytesstudent förra året och hennes Yearbook hade kommit så for vi till the Post Office för att skicka det till Danmark. Vilket jag kan säga till er att det inte är allt för billigt om det väger mer än 4lb. Efter det for vi vidare till en galleria och kollade runt lite. Vi gick in på Victoria's secret och sedan vidare till Macy's där jag köpte en ny bikini (som var sååå billig), behövde verkligen det! Och imorgon ska nog jag och Christina och göra nå kul, får se vad vi bestämmer oss för att göra :)

Iaf så har vi varit på Target och Walmart och båda var HUGE! köpte shampoo och sånt, ansiktsskrubb och sedan några skol-saker. Och låt oss inte glömma ett nytt par Flipp-Flopp eftersom att alla här har det 24/7, dom gick på sådär under 3$. Dock så vet jag inte riktigt vad jag behöver för skol-saker än eftersom att jag inte bestämt mitt schema, vi ska göra det på måndag. Sedan dess har Christina varit på sitt andra jobb för dagen medans jag och Lesia bara har suttit och sett en massa filmer och sånt, första gången jag såg footloose och den var såå bra! Nu ska jag typ lägga mig och läsa eller se någon serie, och sedan ska jag bara dööö, är så himla trött!

Btw, drickorna här är sååå stora! men med denna värme behövs det typ :)

Kommentarer
Postat av: Kicki Lundström

Hej Sara! Skönt du kommit fram till din nya familj. Hoppas du får en härlig tid i Houston. Så bra med internet det är, vi kan följa med i dina framgångar.

Jättekram från Jimmy och mig!!

2012-08-26 @ 10:56:16
Postat av: mamma

Du får gärna skriva ännu mer + bilder, vill ju veta ALLT :-) Älskar dig<3<3<3

2012-08-26 @ 13:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0