The Mall

10:30pm
Idag har jag och Christina varit till gallerian i närheten vilket då är en "mindre" vilket betyder närmare storleken om du adderade alla gallerior i Luleå, alltså rätt stor... Vi gick mest runt och chillade medans Lesia var hemma och jobbade. Åt glass från Christinas jobb, eller ja, typ, men whatever!
Saken är den att på alla parkeringar vill verkligen alla parkera precis vid en entré, insåg detta senare när det blev stekhett när man var tvungen gå en bit.
Vi köpte iaf varsitt par jeans inne på Hollister som var på sale. Dom var really great och billiga, men det var inte det bästa! Nej utan jag och Christina stod i kassorna bredvid varandra och kassörerna var (rätt så helt OK) killar, och mitt kort blev typ lite knas, så min kassör bad om att få se kortet, då utbrister Christina "she's from Sweden" för att han ska veta att det inte är Am. Helt plötsligt börjar hennes kassör snacka om hur coolt det var och båda liksom börja snacka om hur bra engelska jag hade och att dom aldrig hade kunnat gissa att I was foreign, hennes till och med sa att han totally skulle komma till Sverige och visit me. Haha men dom va iaf nice. När vi är på väg ut från affären säger Christina liksom helt cool, "you totally know they both were hitting on you" haha såå, enligt hon fick jag båda eftersom att dom var för korta för henne, man tackar!!
Sedan var vi iaf in på Victoria's Secret där vi var och kollade mina mått och så, liksom bra att ha!!

En positiv sak med att man får körkort så tidigt här är att vännerna kööörrr! Så det blev så att vi for runt överallt och letade efter en ryggsäck till mig för skolan, men allt var slut. Sen så har vi varit och hämtat upp Christinas pappas truck till henne, och kan ju säga att det var en wierd experience. Blev lite awkward snack, men det ledde till något bra, så nu känner jag mig lite mer hemma här. Dom är så udda, men alla som känner mig vet att jag också är det, så jag tycker om det och dom! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0