I could climb mountains if I wanted to, but sometimes I choose not not to

Min helg har varit en konstig blandning av alla former som finns alltså. Fredagen var min vmamma iväg på ett ISE (organisation) möte i Dallas och min vsyrra jobbade hela dagen till kl 12. Detta betyder då att jag var ensam hemma! Helt underbart kan jag säga att bara få vara heelt ensam för en gångs skull. Har nog inte varit det på ett bra tag. Så jag tog tillvara på tillfället och pluggade in min Iphone i högtalarna, höjde volymen och sprang i princip omkring i huset som en galning, varav jag han prova en massa olika outfits vilket resulterade att jag dog i sängen, i sådär en minut innan jag satte igång och testade baka chokladbollar. Resultatet var inte lika lyckat som jag had hoppats på, men tro mig det gick att äta ändå. Direkt utan vila satte jag igång och lagade middag. Åt det framför en film sådär kl 8 på kvällen, såg en till film och så blev det sängeeen.

Lördagen var jag ensam än igen. Vsystern jobbade och min vmamma var fortfarande borta. Vaknade vid sådär kl halv 10 då jag bara fixade frukost, tog på mig bikinin och gick ut och solade. Må jag säga att det var väldigt underligt att jag spenderade första dagen i December, med att sola. Men vad annars kan man göra om det är 28 grader ute? Liksom som svenne skäms man ju om man inte är ute när det är 22 eller nå... God Bless Texas kan man väl säga just nu :)

Söndag var en vilodag då alla var hemma och vi satte igång en julfilm och pyntade granen så nu har man väl en tillgång till julkänslan.... Som verkligen inte finns... Men det kommer nog funka ändå. Satt även och slog in en massa presenter, men jag har fortfarande massa att köpa och sen måste jag ju skicka hem ett paket också..


Usch Usch för måndag, bara två hela skolveckor kvar (+denna skolvecka dock) till jullov och det tycker jag verkligen att jag förtjänar!

Jag älskar er och saknar er så himla mycket <3

December i Texas <3

Kommentarer
Postat av: sandra

hejj! kan du berätta om hur det gick till för dig att bli utbytesstudent? skulle hur gärna som helst göra samma :D

2012-12-08 @ 21:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0