If i scream if i cry it's only cause i feel alive

Tis 7/2-12

Tjobre! Inte mkt på USA fronten just nu förutom att jag ska göra SLEP-testet på Lördag i Luleå :)
SLEP-testet är obligatoriskt för alla som ska fara och plugga i USA och är ett engelska test som görs för att kolla hur bra engelska du har. Dom vill ju liksom inte skicka iväg en helt inkompetent människa:P  haha
Iaf så ska jag fara dit och typ chilla men några till mobbade personer här uppifrån som inte kan göra det i Stockholm.. Samtidigt som vi nu gör detta underbara prov så sitter resten av utbytesstudenterna på en träff och typ fikar, kul :)
Annars Då? Jo sådär 48 dagar oplacerad.. I värsta fall e det bara sådär ca 200 dagar kvar t jag får en värdfamilj, så just nu är man inte alls avundsjuk på mina kära utbytisvänner som redan fått..
Livet e då lite mer händelserikt, men hey! Det e ju så det ska va! Liksom fan vad tråkigt man skulle ha om varje dag såg likadan ut, skulle typ avlida :) och måste ju säga att man längtar t sportlovet! Kommer nog spenderas mkt tid i Luleå eftersom att alla i Piteå har lov veckan efter :) Ca -30 ute, känns nååågot härligt att slippa det ett år! Avundsjuka? ;)




Kännde mig allmänt cool idag, så avslutar på rätt sätt:
Piece Out!

Kommentarer
Postat av: olle:P

coolinggg:P

2012-02-07 @ 22:15:14
Postat av: Ida - Usa 12/13

Hej, jag har bytt blogg från bloggida.blogg.se till idajennysofia.blogg.se, skulle var kul om du kunde ändra länken :)

2012-02-14 @ 19:48:06
URL: http://idajennysofia.blogg.se/
Postat av: Maya

Snygg-Sara! :)

2012-03-05 @ 14:03:56
URL: http://maypel.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0