I know exactly where I'm going, Getting closer and closer every day

Sön 22/1-11

Tjobre!

Även fast ni kanske tycker att det låter helknäppt eller konstigt så kan jag säga att jag längtar. 
Längtar efter dagen då jag ska säga hejdå till mina nära och kära, dagen då jag tidigt kommer stiga upp i Piteå, sätta mig i bilen och åka till Luleå och Kallax. Jag längtar efter dom sena sommarkvällarna med dom bästa och skapa minnen som jag aldrig glömmer. Några tårar av saknad men samtidigt miljoner av skratt.
Jag säger inte att det kommer vara lätt att lämna er, men ni kommer alltid att finnas med mig och jag vet att jag kommer se er igen om 10 månader. Jag längtar efter grillkvällar på Norrstrand, Bad-dagar på Piteå Havsbad och att bli sådär häligt brun. Även fast ingen någonsin blir lika brun som Ellen... haha :)
Hur illa det än gör ont i hjärtat på mig när jag ibland tänker att jag måste lämna otoligt härliga folk från klassen och komma hem till några främmande personer, så vet jag att det är värt det.
Det är inte exakt som att ni kommer ha försvunnit! Jag vet att jag kommer sakna och samtidigt kommer längta. Jag vet att det är ett halvår bort, men jag vet även att tiden går fort, och snart kommer jag stå där och säga dom sista hejdå, ge dom sista kramarna och lämna familjen bakom mig på Kallax. 

Pusspuss


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej! Jag har länkat dig, länka tillbax? ;)

Jag ska oxå till USA ;)

2012-01-22 @ 21:52:39
URL: http://biesertontherun.blogg.se/
Postat av: Maya

Vet Du när Du får veta vilken värdfamilj Du får komma till? Väljer dom Dej eller väljer Ni båda? Hoppas det blir en rolig stad och en härlig familj Du kommer till!



Och innan Du åker ska det ju fotas, eller hur??? Vore roligt iallafall :)



Hälsa familjen!



Kram!

2012-01-23 @ 12:32:54
URL: http://maypel.wordpress.com
Postat av: mamma

Usch nu började jag ju gråta. Kommer gråta floder när du far och en del av mitt hjärta kommer du att ta med dig, det vet du. Jag vet att du kommer få en otrolig tid och att du kommer få uppleva en massa nytt och spännande (är riktigt avis på dig). Jag kommer alltid att älska dig och min kärlek bär du med dig<3

2012-01-23 @ 20:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0