Sommaren ger inte mycket tid till annat...

Sorry dudes för typ värlens sämsta uppdateringen någonsin, och typ älskar er som ändå tittar in! <3
Iaf så har jag då fått hem mitt visum, och hämtade ut det på fredagen efter (tog alltså ca 3 dagar) :)
Jag har ju då än inte fått värdfamilj vilket får mig lite stressad! Men på något sätt är det väl ändå spännande, liksom tänk när man väl får familj och kanske måste fara innan några dagar. Dock så föredrar jag väl att få VF så snabbt som möjligt. Går liksom runt och hoppas på ett samtal från explorius varje dag, men hemskt nog har jag börjat vänja mig att det inte kommer, men det gör nog en ännu större reaktion när det väl gör! Lovar dock att jag ni får veta direkt när jag fått :D Nu är även tiden för avskedsfester mm. om bara några dagar far dom första! Vill verkligen också börja med det, även fast jag inte längtar att liksom säga hejdå till alla.. 
Har även börjat provpacka lite, och än ser det då rätt bra ut, det är än bara upp i kanske 12 kilo. Dock saknas det en massa godis, typ 5 kilo eller nå :P + då alla småsaker och så.

 
Mitt vackra visum <3 haha

Puss o kraaam!







Kommentarer
Postat av: Sandra - Breakaway

Så fin du är på ditt kort:) Jag ser ut som en brottsling på mitt haha.

Svar: Haha personligen vet jag inte, men tack!! :D
Sara

2012-07-22 @ 23:12:51
URL: http://www.breakaway.se/
Postat av: Maya

Hej Vackerflicka!

Vill Du fotograferas innan Du åker? Vore himla roligt tycker jag, och ett bra minne för Dej också.

Kram!

2012-08-10 @ 13:08:58
URL: http://maypel.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0