Exchangestudent breakfast

Hade utbytesstudent frukost idag på skolan vilket faktiskt var riktigt härigt. Jag hade redan träffat alla utbytisar förutom en. I en skola på 3000 elever har vi 5 st utbytesstudenter varav 2 är från Brasilien, en från Finland, en från Norge och så jag. Vi satt mest och snackade om lite allt möjligt och om hur olikt det är jämfört vad man tänkte sig osv. Vi fick även var sin T-shirt där det står "I bleed purple", härligt härigt, blir nog en tröja jag kommer klippa sönder till ett linne eller nå.

Idag på gympan fick vi springa på banan, igen, ca 2 km sådär, och usch vad jag börjar bli less! Tycker verkligen inte om att bara springa utan något speciellt mål. Efter det hade vi fortfarande tid över till att spela basket. Låt mig säga att jag adrig riktigt insett hur mycket träning det faktiskt är att spela, det är först nu jag börjat spela på riktigt eftersom att alla här redan spelat basket sen dom var typ bebisar. Vi körde bara 2-2 men asså gud, tur att jag inte spelar det på riktigt...

Köpte iaf 2 nya böcker idag, dock så läser jag redan en dansk bok för tillfälet och jag nästan adrig har tid att läsa, men vad gör man utan böcker... Vi for sedan och åt Frozen Youghurt för första gången! (för mig iaf) Och gud vad det var gott! Alltså man blev inte sådär äckigt mätt som man blir efter glass. Man fick själv gå och ta vilken sorts youghurt man ville ha och sedan viken topping varav efter man vägde och betalade. Mumsade i mig vanilj, melon och cookie dough med massa frukt som topping. Någonting ni måste prova om ni någonsin kommer till USA!

Livet rullar på och jag har nästan aldrig tid att skriva längre, kanske så det ska vara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0