At a given moment, I open my eyes and exis

Lördag var kul, men kan till en början säga att jag inte passar in med "konst folket" Utställningen var i Cory's chefs hus.. Eller om man nu kan kalla det "hus". Han bor alltså ovanför Four Seasons, ett väääldigt lyxigt hotell. Han hade utsikt över i princip hela downtown plus lite till, samt att om man tittade ner så hade han en pool.... Det var väldigt "överklass" och så även folket. Matchen efter var lugnt mer min stil och det var så himla coolt. Fyrverkerier efter varje mål vi gjorde, balonger som flög ut på planen som motsåndarna trampade söner och blev utbuade av hela stadion. Folk som skrek allt vad dom kunde, dom flesta påverkade av olika sorters alcohol. Allt var liksom så mycket. Coolast av allt var ju att vi vann!! Efter det blev det ju party, eller ja typ nå sånt, mer typ födelsedags firande. Han som fyllde år + vi var de enda vita, resten var perser. Men maten var gudomlig. Liksom lite mer normal mat, dom hade till och med köttbullar!!! kärlek till denna familj alltså! När dom flesta hade fått i sig några drinkar och började dansa någon sorts persisk dans så drog vi oss hemåt. Det var inte riktigt något för oss.

Söndag blev det inga foton eftersom att Lesias bil började varna för någonting och vi då inte ville riskera att köra downtown. Därför blev det mer av en städar-dag samt att vi tvättade Christinas bil. När Christina jobbade for jag och min vmamma och levererade hennes middag, och eftersom att hon jobbar på ett glass-ställe så fick vi ta hem gotta. För mig blev det världens godaste Reese's Peanutbutter Cups & Oreo sundae och Lesia fick en äppel paj-sundae.
Detta satt vi och mumsade på medans vi kollade på det nyaste avsnittet av Vampire Diaries. Det är en otroligt positiv sak med USA. Du behöver inte vänta på att nästa avsnitt ska komma ut.

Idag hade jag första delen av mitt "TAKS" test, vilket är som nationella. Jag måste ta detta för att kunna ta graduation. Idag var det Engelska, imorgon Matte, onsdag Naturkunskap och torsdag samhällsvetenskap. Jag har det på morgonen och man har hur lång tid på sig man vill. När man är klar går man till sina vanliga lektioner. Normalt är detta inte vanliga test-perioden utan den är till för de som inte klarade förra årets i april, men jag gör tydligen bort det nu, vilket leder till "hallå sovmorgon till kl 11" när resten har dem. Det är Juniors som tar dessa, så alla seniors har sovmorgon medans dom gör proven!!

Tro det eller ej, men under de senaste två dygner har det hänt någonting. Jag vet inte vad det är men det är som om någonting plötsligt släppte. Plötsligt känner jag mig ännu mer hemma i familjen, och jag tror aldrig jag varit så här säker i skolan hitils. Vet inte vad som hände men jag tror det är nu jag verkligen kan börja njuta av det jag har här. Jag kommer till och med på mig själv med att tänka på att jag kommer sakna att vattnet luktar klor när man duschar. Haha vet att det låter dumt, men jag förknippar doften med en av de bästa sakerna jag vet: Simma.

Okej, nog yrande för nu. Jag måste vara utvilad till matten imorgon. Wish me luck!! Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0