Here's my number so call me maybe

Jag har haft riktigt fullt upp idag och har inte hunnit vila över huvud taget. Steg upp, tog en snabbdusch, hann inte ens föna håret klart innan jag Skypeade med pappa i sådär 1.5 h till kl halv 2. Var riktigt härligt att snacka med han, och första gången på 2 månader jag såg han också. Samma gamla pappa med samma gamla humor, var härligt att bara snacka av sig. Sedan var det bara att stress-fixa sig till kl 2 då vi skulle fara och ta en massa kort. Vi fick köra en bra bit, förbi Sugar Land. Må jag säga att jag nästan började gråta när vi körde förbi där eftersom att jag kännde mig hemma där genom att bara köra igenom. Sjukt, men fick bara en speciell känsla. Tror det var detta mer öppna landskapet med lite "lugnare" känsla, äldre byggnader och mer natur som fick mig att känna mig hemma. Jag bevisade verkligen mig själv att jag inte är en "small town" girl, även fast Sugar Land inte är litet. Iaf så for vi till Richmond och tog kort. En riktigt gammal stad med igenbommade affärer osv. Som om vi helt plötsligt var i en annan värld. Allt var lugnt, inte allt för långt ifrån oss var det en massa folk som träffades, satte igång radion i deras truck och bara chillade. Efter ett tag kom det fler till deras lilla gäng och ååh det är verkligen så jag tänkte att mitt år skulle vara haha. Efter sådär 3 timmar hade vi tagit x antal många kort och jag var såå exhausted. Me det var bara hem och vända i dörren eftersom att vi skulle fara till The Haunted House

Älskar verkligen att i princip direkt vi kom dit och stod i kön för att köpa biljetter kommer det folk som jobbar där och skrämmer en. Hahaha asså dom är verkligen utklädda! Inte nå Sexy-Bunny här inte. Utan mer som Butchers, riktigt äckliga Zombies, Mental-patients etc. Usch för en av dessa män som verkligen kom tx gång på gång och verkligen ville skrämma sönder oss... Och när en uschig zombie kommer upp bakom en och bara står där ett tag, lutar sig sedan fram och typ luktar en på nacken, börjar säga några random ord och går sakta förbi. Liksom WTF?! Dock så kan jag inte säga att en av slaktarna var speciellt hemsk då han gick förbi i sitt förkläde och jeans utan tröja... Jodå väldigt skrämmande ;) Haha låt mig tillägga att detta var innan vi ens hade gått in. Först var det dock en labyrinth som man skulle gå igenom och ass fan om man gick fel! Hatar verkligen när man ser dom långt där borta och dom kommer gåendes mot en och helt plötsligt börjar springa...
Innan man gick vidare från labyrinthen var man tvungen stå i ännu en kö och vänta. I kön lite längre fram la vi märke till några lite snyggare killar. Eller alla la märke till dom men det var först när Christina sa att "ser ni killarna där borta" som alla började skratta och erkände att vi redan sett dom. Men iaf efter några minuter till och lite mer stirrande från Toni's sida så kommer en av dessa killar fram till oss (dom var liksom på andra sidan repet) där jag och Toni stog närmast. Fick frågan hur gamla vi var, eller asså visste inte om han kollade på mig ellen henne, men iaf, vi svarade. Fick sedan frågan om jag ville gå med han genom the haunted house. Haha tackade något efterblivet nej. Och när pöjken frågade efter mitt nr, och jag inser att den e död och att jag inte kan mitt nummer lät det som en riktigt brutal diss. "hej umm, min mobil är död och jag kan inte mitt nr. sorry" Haha stackaren gick där ifrån. Men när vi sedan möttes igen sträckte Christina fram sin telefon till han och ba: Detta är hennes nr. Härligt att man hookar killar tom @ The Haunted House. Och än en gång, skulle svenska killar verkligen ha the balls to do that?... Själva Huset var riktigt azm. Alla masker och olika rum var riktigt bra gjort. Haha armkrok med Alex hela vägen så nu har jag typ träningsvärk...


Appropå det så har jag nu börjat lista ut vfö min vsyrra är lite smått less eller vad man nu ska säga. På 2 dagar har hon sagt 7 ggr (ja jag har räknat) att jag "steal her men". Bland dessa 7 var 2 helt allvarliga medans resten skulle vara "på skoj". Liksom jag fattar vinken, inte för att jag faktiskt tar dom från dig, eller för att jag är interesserad av den sortens killar du är interesserad av. Samt att hennes kompis Toni som jag träffade för 2a ggn idag bjöd mig på en redan planerad nyårs-fest... Min Vsyrra hade inte blivit inbjuden, nog för att hon blev det när hon skrek "What about me?!!!"... Även fast jag inser att hon som ensambarn inte är van lite competition osv så borde hon ändå inte bete sig bitchig mot mig. Det är inte som att jag faktiskt gör någonting mot henne med flit.

Värsta novellen hära... Men nu ska jag sova XoXo
Oh Yeah, We're Badass!!

Christina, Megan, Alex et Moi


Ber om ursäkt för massa ego-pics, men vet inte riktigt hur mycket bilder jag kan lägga upp på dom andra... Men här har ni lite bilder iaf :D

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ursäkta svordomen men jävlar vad du är snygg och skitsnygga bilder. Jag bara älskar dom!!!
Ååååå vad jag saknar din snygga nuna....
Jag förstår vad du menar med att pappa har en underbar humor, det tycker jag med :-D

Älskar dig gumman. Puss <3

2012-10-29 @ 17:09:14
Postat av: Mamma

glömde fråga, är det dina boots du har på dig?
Puss <3

2012-10-29 @ 23:26:20
Postat av: S

Supersnygga bilder!!

2012-10-30 @ 23:18:00
URL: http://basbeballwife.blogg.se
Postat av: Maya

Såg bilderna på FB först. Sååå snygga foton! Kanonbra modell (men det förstod jag ju) som jag gärna vill fota nån gång och kanonbra fotograf så hälsa Lesia att hon är duktig! ;) Vad har hon för kamera?

Keep up the good work! :) Kram!

2012-11-04 @ 18:00:22
URL: http://maypel.wordpress.com
Postat av: rebecka

riktigt fina bilder!!
har du instagram där du brukar lägga upp bilder? :)
kram!

2012-11-05 @ 19:30:10
URL: http://angres.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0