Homecoming Parade

Efter skolan idag tog jag bussen hem, han vara hemma i sådär 45 min innan min vmamma skjutsade 
mig tillbaka till skolan för the homecoming parade!! Detta är alltså en "parad" där skolans orkester spelar osv, samt massa andra som åker med trucks och släp. Självklart var jag där med Senior ladies i våra rosa tröjor och kasade ut en massa godis. Vi körde runt skolans område och i princip alla stod ute på deras infarter för att kolla och få godis. Låt mig säga att det var mycket High School Spirit!! Vi kom tillslut fram till våran am-fotbolls plan där vi hade pep-rally där det är uppträdanden och introdueranden av en massa lag. Till och med några modiga tränare var med och dansade till "I'm sexy and you know it" mycket vackert.

Förberedanden
Senior Ladies!!

Nicole and I
Briann, Nicole och jag

Uppträdande 
Tränarna shakear ass

Våran lilla bleacher
Och självklart en fan-bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0