Good Enough

Sprang en mile på skolan idag och alltså satan, vi skulle klara det på under 12 min och yey, det gjorde jag! Är verkligen förvånad över dom som behövde över 16 min. Normalt fixar man bättre tid om man går i rask takt, men hey, detta är America, landet av de lata. 

När jag kom hem blev det lite random så att jag snackade med pappa, och kan inte annat än säga att det var verkligen härligt att prata med han. Få lite stöttande ord och samtidigt höra lite från hemma, haha kändes till och med smått udda att höra klockan ringa varje kvart. Tror det är viktigt att göra det bästa möjliga här, men ibland blir det ännu bättre om man får prata med nära och kära ibland, dom har trots allt känt dig länge nog. Bara lite sjukt att det är sådär 9 månader kvar tills jag får träffa dom igen. Det här är tufft, det tar ett tag innan du kommer in i saker, men jag lovar att det blir bättre för varje dag som går.

Var tvungen skriva ännu en uppsats för min engelska 3, och tog vara på pappas ord och försökte göra den "good enough" inte lägga ner alldeles för mycket på den, bara så det räcker. Jag är ju ändå här för att leva och må bra, inte för att sudera ihäl mig eftersom att det inte ens räknas.
 
 
 Nu är det bara en dag kvar, sedan helg. Behöver bara slappna av känner jag, få tillbaka min ork.

Ha det bäst <3 ska försöka ta mer bilder, och sen ska jag försöka få upp NY i helgen

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja som vanligt har pappa rätt. Du har en förmåga att vara överambitiös och sen gå in i väggen i full galopp...
Jag ska bli bättre på att höra av mig, har bara varit så otroligt knäckt i veckan...
Provade gå en sväng på stan idag men det känns ordentligt nu. Jag gör allt för att inte bära mer än 2-3 kg men det är svårt, allting väger ju massor.... Ha det så bra så hörs vi i helgen...

Älskar dig så otroligt mycket <3<3<3
Puss

2012-09-21 @ 17:36:32
Postat av: Willie

haha wut en mile, vilket e 4 varv under 12min? :O gjorde de pa 5:50 hehehehe

2012-09-21 @ 23:10:10
URL: http://lostinamerica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0