Ingen telefon

Blev ingen telefon idag heller.. tydligen är det någnting som tjorvar men vi måste typ fixa det ASAP. Behöver kunna veta om jag ska ta bussen eller få hämtning, samt om jag ska iväg någonstans. Vi for iaf helt random till en liten privat hårfrisör där jag och Christina klippte oss, så nu mina damer och herrar.. Är över en halv decimeter av mitt hår borta!!! Ouch, men det behövdes! Sa 1 inch men hon tyckte det var för nött så woosh försvann mitt hår. Hon var så galet skillad så det tog i princip max 10 min per klippning, men då tvättade hon inte det, och gissa priset?! $16 alltså typ 105 kr, helt OK! 

Vi bestämmde oss för att köra lazy day för alla var så trötta och hungriga så det blev pizza. Galet gott om man doppar i ranch dressing för er som är nyfikna. Sedan dess har jag och Christina sett några minuter av mulan och sedan pluggat gärnet, har en inlämning och 4 prov imorgon, låter kul va? Inte speciellt!

Och ni ska veta att vi hade invägning idag på idrotten.. Jaa asså jag bor i det i prinip fetaste landet, och inte nog med det, utan typ den fetaste staten. Liksom antagligen tänker man att man kommer gå upp, och det hade jag förväntat mig, men nej. Har tappat 2-3 kg sen jag kom hit vilket inte är bra! Dags att köpa mer godis :P

Ps. Mamma, hälsa linus att hans bbq sås finns här, så han överlever om han ska hit tänkte jag :P

Nu ska jag sooova för annars orkar jag inte upp imorgon, Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Maya

Klippt håret? Bildbevis vill vi ju ha ;) Vill se! Men Du är säkert vacker i allt :)

2012-09-08 @ 15:47:11
URL: http://maypel.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0