Keep yourself occupied

Är ju labor day idag så har varit ledig från skolan. Så idag har jag varit at Beth's house vilket då är poolen där jag var första gången. Dom är sååå härliga! Beth för det första är härligt kul och har humor men samtidigt väldigt strikt. Sen så var det jag Beth och Patrick i poolen och sedan när hennes man gick förbi så puttade vi ner han i poolen också, kläder och allt! Dom har verkligen humor och gillar att göra saker, är välkommen dit när som helst!! Så nu är det då tänkt att när det börjar bli svalare i oktober november någon gång så ska vi fara och paddla kanot, ohyeah! Galet taggat! Och sen så har dom biljetter till varje soccer game Houston laget har och jag får följa :P ska även med dom på skolans football games :D dom gjorde verkligen min dag, från att vara rätt trist och nedstämd till taggad på livet.

Sen nu kom vi (jag, Christina och Lesia) precis hem från att ha ätit middag med Christinas pappa, styvmamma och farmor samt en vän. Faktiskt riktigt trevligt, är överraskad. Vi for och åt seafood och smakade gumbo för första gången, samt åt räkor... Udda.

Nu ska jag, Christina och Colton på McDonalds och käka glass eller smoothie eller någon gott! Sedan plugga en snabbis!

XOXO


Kommentarer
Postat av: Maya

Vad härligt att vara omgiven av så härliga människor! Det blir ju så mycket roligare (och lättare) då! :)

2012-09-05 @ 09:31:50
URL: http://maypel.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0