Mamma

Min underbara älskade mamma fyller år idag (25e) och idag hade hon förtjänat en av de största kramarna någonsin. 
Hon har alltid betytt världen för mig men det är nu man verkligen uppskattar det. Hon ställer upp för en när man behöver hon även fast hon egentligen ofta mår piss. För att klara alla hennes problem dagligen så måste man vara en riktig fighter, och det är hon. En av de starkaste kvinnorna jag vet, klagar nästan aldrig på hur hon själv känner sig och bryr sig i stället om alla andra, även fast jag tycker att hon borde vara lite mer ego och tänka på sig själv, det behöver hon. Jag skulle kunna ge 1000 olika anledningar om varför jag älskar henne så otroligt mycket som jag gör, men det hade tagit alldeles för långt tid. Hon stöttar mig medans jag är här men jag kommer alltid stötta henne vart hon än är. Mamma: Du är den underbaraste någonsin, ingen kan jämföras med dig! Snart syns vi igen'! Och när jag kommer hem ska vi dra en weekend i Stockholm eller vad vi nu känner för!

Älskar dig Mamma <3 Grattis!

Puss

Kommentarer
Postat av: Maya

Så fint skrivet om Din mamma, hon blir nog rörd av de orden! <3

Har också grattat henne, online tyvärr då jag inte heller varit kry. Men jag hoppas att hon och jag snart kan hitta på nåt skoj :)

Kram på Dej!

2012-09-26 @ 09:26:57
URL: http://maypel.wordpress.com
Postat av: Mamma

Hjärtat mitt, jag lovar att jag gråter floder just nu. Det är få gånger jag känner mig så rörd som jag gör just nu... Jag älskar dig så otroligt mycket och jag lovar att trots det långa avståndet så finns du i mina tankar och i mitt hjärta vareviga dag!
Älskar dig min kära dotter <3<3<3

2012-09-26 @ 11:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0