The only source of knowledge is experience

Dagarna blir bättre och bättre, börjar känna mig mer hemma. Det mesta är skolan, där jag får mina hemlängtan-tankar, eller vissa lektioner iaf, men som jag sa:det blir bättre. En sak som är säkert är att jag då inte tänker ge upp. Bara det att fler och fler hälsar i matsalen får en att känna sig bättre!

Ni vet det dära pop-quizet vi hade i health? Jo idag rättade vi det och gissa vem den enda personen i klassen var som fick 100... Ni gissade rätt, Moi!! Haha Coach Wyat började predika om att klassen borde skämmas eftersom att den svenska utbytesstudenten fick det bästa betyget. Men helt ärligt, om man får använda boken och sina anteckningar ka det inte vara så otroligt svårt tycker jag....
Men liksom när man väl kommit in i skolan är det inte alls lika svårt, fick liksom 100 på US History också.... Vilket inte bevisar att jag är smart, utan att vissa klassers prov är enkla, även fast det känns som man failar.

Hade även 2 prov i US Government idag.. Usch! men thank god for quizes and multiple anwsers! Om det är någon klass jag ska faila så är det denna...

Har träningsvärk så det bara sjunger av den från min P.E class där vi kör Insanity workout, and it kicked my but! Och imorgon har vi det dubbelt så länge... Men älskar att det börjar kännas att man tränar igen, om jag är sjuk vet jag inte, men att jag tycker om träningsvärk är fakta. Eller rättare sagt, då vet jag att jag gjort någonting = jag mår bra.

XOXO

Kommentarer
Postat av: Annalitborn

Åh vad härligt det låter! lycka till på proven!

2012-09-13 @ 07:51:45
URL: http://anneah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0