Action conquers fear

Kan ju börja med att säga att vattenparken var kul, men hade varit såå mycket bättre med mer vänner osv. Vi var där från 10 till 5 och sprang omking en massa, åkte massa vatten-rutschkanor, bla fritt-fall haha älskar adrenalinet!! Sen somnade jag och Jessica i solstolarna, brände oss lite men whatever! När jag väl kom hem hade jag feber och ville bara dööö! Har verkligen mått piss ända sen i lördags och blir bara värre :( Inser verkligen att jag trivs med min familj!! Sure dom var väl härliga och så och har ett stort hus vilket om jag ska vara helt ärligt ar någonting som jag ville ha. Men huset kändes bara inte rätt och familjen var så... Tysk. Förlåt om jag insult someone genom att säga det, men det var verkligen den där konstiga strikta känslan och dom pratade tyska hela tiden med varandra vilket jag aldrig skulle vilja, liksom jag är här för att lära mig engelska, inte tyska. Ne jag hör hemma här, får se om det ändras, men det känns rätt. Sure dom bråkar och så, men snälla det är så det är, även när man kommer till en ensam-barn familj.

Så idag for jag i alla fall till skolan med feber, ont i halsen och världens snuva.. Ville verkligen inte missa en massa skola. Missa en dag av skola här så är du körd eftersom att du troligtvis har läxa till dagen efter. Det störda med vissa lektioner här så som U.S History är att det kan vara jätteslappt. Våran lärare tog nårvaron och sa sedan att vi fick göra vad vi ville... Oj vad myket vi gjorde denna lektion...
Sen har jag sista lektionen med Nicole som verkligen inte ville att jag skulle ta bussen när jag var sjuk, så då fick jag skjuts hem av henne. Hon frågade och jag kände att jag var tvungen ta chansen, inte för bilens skull, men för att lära känna folk mer. Fatta så underbart! Varje dag som går blir bara bättre och bättre och jag lär känna fler och fler personer. Men kan säga att det e konstigt när en kille jämt håller på kring en och man tycker han är supergay, när sedan en annan kompis kommer fram och säger att "tror han gillar dig" NEJ! han är ju gay?!

Ääh whatever så nu har jag legat hemma och tagit lite amerikansk mirakelmedicin så att det ska bli bättre Har bara velat dö!!! Men det var iaf härligt att prata med Olivia igen, kändes som det behövdes!! Har även gjort algebra läxan vilket jag inte förstod, men jag orkar helt ärligt inte bry mig!!

Nu ska denna slitna krigare gå och sova, Godnatt <3
 

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej Gumman

Ta det nu liiite piano när du är sjuk. Du kan inte hålla gasen i botten hela tiden ;-) Lät riktigt roligt på vattenlandet. Älskar dig!!!!!

2012-09-18 @ 07:31:12
Postat av: Maya

Håller med, ta det lite lugnt när Du är sjuk. Feber är ju verkligen inte så bra att ha med gasen i botten...

Krya på Dej, Tjejen!

2012-09-18 @ 15:20:49
URL: http://maypel.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0