Yes, I'm Back

Nu ska jag ta mig tid och äntligen skriva igen! Jag har haft fullt upp med mitt liv här och tiden går så galet snabbt :) trodde nog aldrig att det skulle vara såhär, det går snabbare än vad man tror och nu har jag i princip bara 4 månader kvar här, vilket i sin tur betyder att jag varit här i ca 6... Det börjar märkas att över halva tiden gått efter som att flera utytesstudenter far hem av en eller annan orsak, men man ska göra det man känner för. Själv så har mitt år gått upp och ner, kom ifrån en mindre dipp här ett tag sen men man måste kämpa sig igenom det! Man kommer ingenstans om man inte kämpar för det och ger upp vid första lilla motgång Tror att jag som person blivit mycket starkare och har insett många saker som jag inte kunde se förut. Jag har även börjat uppskatta livet jag har i Sverige, samtidigt som jag inte kan vänta till mitt nästa äventyr som jag i princip redan börjat tänka ut. Klassiskt mig, jag ska alltid ha någonting.

Eftersom att jag bestämt mig för att ta upp det här med bloggandet igen så ska jag bara fortsätta som ingenting har hänt.. Vädret här är så sjukt galet så att nu har jag fått den värsta förkylningen på länge och jag lever på Advil dag in och dag ut. Här i USA och på min skola så har man 3 stycken sjukdagar innan man måste ta alla prov i slutet av året, och just nu ligger jag på en sjukdag. Därför har jag kämpat mig igenom mån, tis, ons, och idag, och usch och fy aldrig igen. Satt och hade feberfrossa på matten så jag kände att jag ville svimma. Självklart simmade jag ju inte heller på träningen måndag eller tisdag. Men som jag är kände jag att jag inte bara kunde sitta och titta på på Onsdagen (igår) så självklart hoppade jag i poolen. Tänkte sådär att 30 minuter eller något sånt inte skulle skada, men jag var dum nog och stannade i poolen hela träningen vilket var nästan 3 timmar. Heja mig som mår sååå mycket bättre idag. Men träningen var kul, vi började med att jag och två tjejer till bävade inför att hoppa in i vattnet så vi räknade ner och hoppade. Under uppvärmningen var det allsång till "She's So High" och lite country låtar. Mycket vackert kan jag säga! Resten av träningen var dock inte lika rolig eftersom att vi bla var tvungen trampa vatten med en medicin boll över huvudet och armbågarna fick inte ta i vattnet.... USCH! sen så spelade vi en massa vattenpolo. Älskar hur elak man får vara då man spelar, snacka om anger management!

Annars så rullar det på och på lördag så ska vi fara och kolla på Prom-Dresses! Jag är såå excited! Och sen idag ska vi på vattenpolo möte i skolan för planering inför säsongen och sen så får vi nog våra baddräkter om några veckor!

Hoppas iaf att ni fortfarande har det bra i kalla Sverige!

Designen på våra suits, och ja det är en dragkedja på ryggen )


Och så här får ni låten så ni också kan få lite nostalgi och allsång


Har saknat er alla! och förhoppningsvis fortsätter jag blogga! 
PussPuss!

Ps. Fick en fråga om instagram, skrev vad jag hette i Q&A men här är det igen, kom ihåg att följa!: Saraaahen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0