Nyår!!!

Gott Nytt År allihopa!!! hur taggade är ni på 2013?! lika taggade som mig? Hoppas det!
Det är helt galet vad mycket jag kommer göra detta år alltså men mer galet är hur snabbt år 2012 faktiskt gick... Känns som det var nyss jag firade nyår med bästa brudarna hemma i Piteå och nu är jag här. Jag skulle mer än gärna summera ihop månad för månad men helt ärligt är jag både för lat för det, samt att jag inte riktigt har tid.
För mig blir det iaf inte och fara ut idag utan vi ska stanna inne och watch the ball drop i NY, förhoppningsvis blir det en massa raketer också.

Där hemma är det redan det nya året och jag hoppas att ni har haft det kul och att ni inte ligger och dör berusad i snön just nu eftersom att jag gärna vill se att ni lever då jag kommer hem också :)

Vad ska jag säga, jag vill tacka alls mina fantasktiska älskade och underbara vänner som har varit med och gjort det här året till en av de bästa, sen min kära familj <3 utan er hade jag inte ens varit här och fått uppleva allt det här Häen fast det har varit både upp och nedgångar så skulle jag aldrig byta bort det mot någonting.. Eller jo om ni också skulle varit här och delat detta med mig så hade det varit bäst. Men om sådär 6 månader så är jag hemma igen och då fan..

Gott nytt år och ha en bra fortsättnig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0