Ingenting nytt...?

Sön 08/10-10

Jag har lite nyheter i alla fall. Pratet tillsammans med både mamma och pappa har jag haft och jag kan säga att det gick ändå rätt så bra :) det var ett tag sedan men en stor del av pratet om pengarna. Men men, jag får jobba en massa och sen får jag hoppas på mkt födelsedags-pengar :P hehe.
Btw så kan jag säga att det kanske inte är så vanligt att börja "utbytesblogga" typ 2 år innan det ens (förhoppningsvis) händer. Jag vet dock att om jag inte skulle skriva om det på bloggen så skulle jag gå och terrorisera någon stackare om allt det här :P Men jag hoppas att dom närmsta 2 åren bara susar förbi :D
Puss och kram//Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0