Utbytesmania + väntan = inte roligt

Lör 12/2-11

JO, jag har värsta utbytesmaniannu. Även fast jag aldirg "inte haft" utbytesmania, utan den har bara blivit värre! :D
Kan ju berätta för er icke utbytisar att det betyder att man kan i princip inte tänka på annat än utbytesåret och landet. För mig är det altså USA! Jag plågar allt och alla omriktigt ALLT! Tex om man skulle börja prata om att det snöar mycket så tar jag upp att i USA så har man snowdays osv. Förlåt om ni är drabbade av detta! men ni ska veta att det betyder så jättemycket för mig! Som när man är kär så får jag det där pirret i magen, haha :D

Och så var det detta med väntan. Det var nu i söndags jag var på intervju (alltså 6 dagar sedan) och jag har än inte hört någonting från dom :( men jag antar att de har så fullt upp med alla 11/12or just nu. Vilöl bara att dom ska höra av sig! Meeeen jag ska andas och ta det lugt....

Jag tror att jag för övrigt kommer ta vissa papper lite chill så jag inte gör alla på en och samma gång och så har man inget sen :) haha, då kanske väntan till att få papprerna skickade till USA och få värdfamilj kommer lite snabbare? lr förstår ni vad jag menar? haha Vi får väl se!

Sorry till alla läsare för att jag intevuppdaterar så mkt, men det finns egentligen inte så mycket att skriva om just nu :( FÖRLÅT! Jag vet själv att det är lite tråkigt när utbytesbloggarna som jag själv läser inte uppdaterar så mycket, men jag fattar vfö!

PUUUUSSSSS och ha det bra! <3

PS. jag tror jag ska göra om min design, vad tycker ni? hur ska jag göra den? mindre plottrig kanske...?

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej! Jag funderar på att fara som utbytesstudent (ven inte riktigt när, kanske 12/13-13/14) och har nästan samma "svårigheter" med föräldrarna. Kan du inte ge några mer tips?

Jättebra blogg!

Kraam //Sofia

2011-02-12 @ 19:10:39
Postat av: hanna

haha, om du är smart tar du det lite lungt med dom.. jag gjorde dom på någon dag och blev sur när min mamma inte var hemma eftersom vi inte kunde skicka iväg dom...och nu sitter jag här och har jag inget att göra.. utan att vänta då förstås, seeeegt!

fast vänta, nu fick jag för mig att man bara har 2 veckor på sig, annars kan dom inte behålla platsen..fast ne jag kommer inte ihåg.. det märker du ju

ha det bra, kram! :)

2011-02-12 @ 19:33:16
URL: http://usahanna.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Jag ringde dem och fråga och de sa att man kunde vänta med att skicka in "Ja-tack brevet", eftersom vi inte ska åka förrän 12/13. Men ring eller maila och kolla för säkerhets skull. :)

2011-02-12 @ 23:27:05
URL: http://fraddeusa.blogg.se/
Postat av: olivia

Fyfaan vad jag hatar utbytesmania! Det är liksom 1.5 år kvar, jobbigt att ha det redan nu! Lääängtar! :)

2011-02-14 @ 20:41:53
URL: http://usaolivia.blogg.se/
Postat av: Katt

Hej, OJ vad väl ute du är :) kul!

åker iår (iår, känns helt amazing att det är detta året faktiskt) med explorius..

Du får gärna kolla in på bloggen om du vill :)

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0