Freshman orientation

Klockan är nu ca 7 och ska snart upp och käka frukost och sedan iväg till skolan för en freshmen orientation. Vilket betyder att man far som ny och dom som precis ska börja skolan far och kollar in hur den ser ut.
Kan ju även säga att jag nog kanske fortfarande är lite jetlagad, somnade på soffan igår när vi såg film och nu vaknar jag innan väckaren... Kul. Well nu ska jag väl stiga upp (om jag orkar) och sedan va lite social kanske, eller hehe jag är inte så pratglad på morgonen, inte heller Christina.

Puss


Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej gumman!
Allt verkar jättebra där borta. Det gör inget om man stiger upp från morgonen ;). Man är inte sjuk för det. Älskar dig / Pappa

2012-08-25 @ 20:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0