Poolen

Som sagt, drog till poolen och låg typ chilla i solstolen i ca 30-40 minuter eller någonting sånt. Det var såååå varmt! alltså nu snackar vi minst 33 grader i skuggan. Jag kunde inte ha mobilen framme när jag lyssnade på musik eftersom att den blev överhettad och började varna för det, så jag var tvungen sätta den i en kylväska med vattenflaskan. Man kan knappt gå på poolkanten utan att bränna sig! Men iaf efter ett tag så blev det så himla varmt så jag var tvungen hoppa i poolen, fanns liksom ingen annan utväg :) Efter ett tag kom Patrick också ut så vi snackade. Tror helt seriöst vi badade från typ 1-6 på ett ungefär. Och tror ni man tänker på att smörja in sig extra med solskydd när man badar? svar:nej. Så nu kan man väl säga att jag har fått färg i ansiktet spceiellt, men det lutar nog mer åt det röda hållet för tillfället. Men det var iaf härligt så nu känner jag ännu en människa här i Texas!

Sen åt vi Turkey-burgers med majskolvar, riktigt gott faktiskt om ni ville veta! Efter det har vi bara chillat, och jag är sååå trött så nu ska jag bara ta och dö ett tag sådär at 10pm.

Kommentarer
Postat av: Maya

Ser skönt ut, njut och må gott men glöm inte solcréme ;) Kul med mera bilder :)

2012-08-28 @ 09:03:02
URL: http://maypel.wordpress.com
Postat av: Pappa

Ser skönt ut. Jag är i Kiruna nu och det är 4 grader varmt och det har kommit 1 dm snö i fjällen. Tala om kontraster. Roligt med fler bilder. Hälsa v familjen. Älskar dig!!!!

Svar: Det är skönt!! hahaha jag är verkligen inte avundsjuk på dig! Det ska jag göra och så får du hälsa alla där hemma! älskar dig!<3
Sara

2012-08-28 @ 11:02:15
Postat av: Fredrik Lavesson

Så härligt väder! :)

2012-08-28 @ 18:41:27
URL: http://usafredrik.blogg.se/
Postat av: jessica

här i LA är det också galet varmt, älskar det <3

2012-08-29 @ 05:37:57
URL: http://vildblomma.blo.gg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0