Värdfamilj

Så, nu ska jag försöka sammanfatta allt som har hänt det senaste dygnet. 
Jag låg iaf ute och solade samt lyssnade på musik när det helt plötsligt började snacka i lurarna.. Började undra vad det var, och jo där var det, ett "missat!" samtal från Exploriuskontoret. Jag satt som fastfrusen i solstolen och hade en puls som att jag precis sprungit ett maraton! Sen ringer dom igen, och jag har fått värdfamilj :) Jag började lipa när hon började berätta om min familj så jag totalt missade vart jag skulle.. hehe var tvungen fråga igen.
Efter det gick jag praktiskt rund och grät till och från resten av dagen, första gången någonsin jag gråter av lycka!

Jag kommer bo hos The Wagner family, som består av mamma Lesia och dotter Christina (17) samt 2 ybersöta hundar! Dom bor i Houston, Texas och jag kommer gå på Jersey Village High School, (Go Falcons!).
Skolan börjar den 27e vilket betyder att jag far till NY på Tisdag! Alltså kommer jag fara till familjen på fredag:)

Har bara hunnit snacka med Lesia ytterst lite, men hon ska ringa ikväll! OMG, typ så nervös!
Dom verkar iaf väldigt härliga och på bilderna ser dom ut som att dom har kul 24/7.

Återkommer sen när jag fått mer information!! Btw, fick min familj som 240 dagar oplacerad! Denna tid har varit olidligt, och det är först nu jag känner att allt är på riktigt! Jag ska till USA!

Ps. Glöm inte bort att följa mig på Bloglovin!!!

XOXO

Kommentarer
Postat av: Vicki

Grattis! :D jag följer dig på bloglovin redan!:D

2012-08-17 @ 13:52:00
URL: http://vickiso.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0