It's been a while

Tiden går alldeles för snabbt och snart har halva mitt år gått. De senaste veckorna har varit galet stressig eftersom att våra finals börjar nästa vecka, vilket betyder massor med plugg. Blogg.se har tjorvat jätte mycket för mig och det är därför jag inte skrivit på läge, även om jag skulle viljat och haft tid. Många amerikanare börjar liksom "grow on me" samtidigt som vissa får mig att undra var dom gömt deras hjärna.. Börjar seriöst tro på dumma Rednecks...
Vad som har hänt sedan sist är iaf att jag har gift mig, och nej inte som ni tror, utan vi hade en uppgift där man var tvungen att vara gifta och ha ett barn. Så nu har jag även ett litet barn, eller rättare sagt en nalle som jag måste ta med mig till skolan varje dag, tyvärr glömde jag min son på lunch bordet en dag, men hade klass med en kille som jag satt med så han tog med den. Jag skulle verkligen inte bli en bra teen-mom! Sedan har även min vmammas pappa kommit hit från Kanada och ska stanna i fem veckor och hennes syrra kommer till veckan. Det är väl kul och så men det betyder också att jag inte kommer få sova i min egen säng på fem veckor.. usch. Jag är ganska smått förvirrad när det snackas 3 olika språk i huset, vi är en från Ukraina, en kanadensare, en amerikan och så jag... Min hjärna exploderar nästan när jag läser mina danska böcker också, och inte nog med det utan man är också omgiven av spanska 24/7. Min engelska har iaf börjat flyta på och många tycker att dom knappt hör någon accent alls, men usch vad det känns som jag fortfarande pratar svengelska.

Jag har inte snackat med mina älskade vänner och inte heller min familj på oerhört länge och det känns som det är dags, men det är ara svårt att hitta tid just nu, vi gör alltid någonting på helgerna. Imorgon ska vi iaf till post kontoret så jag kan skicka hem lite paket, även fast det inte är mycket. Tro mig, när jag kommer hem så kommer ni få mer! Jag har heller inte insett att det faktiskt snart är jul eftersom att vissa dagar är det fortfarande över 20 grader med massa humidity. Dock de senaste dagarna har det varit en kallfront på sådär 5 grader så nu är jag förkyld... Igen.. Tack gode gud för att jag snart har lov. Eller kommer inte riktigt ha helt fritt, men det kan jag berätta senare någon gång!

Nu ska jag sova, saknar er mina svennebananer <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0