Swim Team

Som ni kanske förstår av rubriken så har jag jojnat skolans Swim Team, eller mitt egentliga mål är vattenpolo men den börjar först i Februari. Min första träning var då idag och alltså usch tror till och med att min träningsvärk har träningsvärk.. Och liksom jag vet ju att för varje sport använder man olika muskler men asså vet verkligen inte hur vissa att dessa fina ställen passar in. Samt att jag aldrig riktigt har simmat på detta sätt förut, alltså jag har liksom arit hemma och motionssimmar förut osv men här värkar det som det är på liv och död!
Jämfört med alla andra kännde jag mig som en liten 3 åring som plaskade runt där i vattnet och försökte simma vilket resulterade i att man nästan drunknade för att man inte kan koncentrera sig på alla dessa 1000 saker samtidigt. Alltså andas på rätt ställe, andas rätt, paddla på rätt sätt, upp med rumpan högt, ner med huvudet, kicka med benen tills dom krampar och du typ dör... Det var alltså min fina dag, så nu är jag död. Folket var iaf jättehärligt och känner redan att det är ett bra gäng till skillnad från alla andra sporter som jag varit på, samt att min tränare är fan BÄST!

Kännde liksom för att testa någonting nytt jag inte gjort förut, vilket detta år går ut på, så vi får se vad det leder till. Någonting nytt var även den otroligt fina simmössan som man hade på sig, kännde mig som värsta ailien och såg troligtvis ut som en också. Samt med världens tightaste baddräkt som man knappt får på sig så känner man sig sexig, nästan som Pamla i Baywatch..

Haha vi får väl se vad detta leder till.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0