I'm doin' fine, and I'm plannin' to keep it that way

Mån 20/2-12

Mitt i all feber och förkylning som jag fått av min fina vän Olivia så har jag även gått in i en galen Utbytesmania period :) Vad det är som orsakar det? Skulle nog till stor del säga vädret.. Haha ne men det är sant, när det börjar bli ljust på dagarna och man faktiskt känner solen. Sådär vårigt kan man nog säga :) Nog för att min lilla mania faktiskt kom tidigare iår. Hela jag blir typ glad (nog för att ingen skulle se det just nu för att jag ser ut som kom och hjälp mig) och nu lyssnar jag på musik från tidigare mania-perioder, det är såå härligt! I WANNA BE FREEEEEEE! haha nej nu känner jag att jag spårar, men ni förstår inte känslan! :) Skulle mer än gärna dela med mig, men när ni är på väg att leva eran dröm så kanske ni också känner samma sak :D Har sedan länge bestämt mig att absolut INGENTING ska stoppa mig, och det ska det inte heller! Tror det var när Mamma, Linus och min broder Hampus var på Bali som jag verkligen bestämde mig.

Hur många gånger har man inte hört från släkten och andra personer att "jag tycker inte att du ska fara" till "är det verkligen värt att gå med 96:or" och "du kommer ju garanterat tappat vänner" :) helt seriöst så bryr jag mig inte just nu vad ni tycker! Jag far inte för att DU tycker det, Jag bryr mig inte om det är 96:or, dom kan väl ändå vara schysta, enda saken är att jag inte kommer få gå alla 3 åren med min klass. Och helt seriöst, om dom inte fixar att vara kvar när jag kommer tillbaka så är det väl ett bevis på att dom ändå inte var riktiga vänner? 
Jag fixar det själv. Jag har en egen vilja, mitt liv, mitt val.

Just nu så längtar jag bara så GALET mycket till sommaren! Tänkte också söka feriejobb, men vilken period? 
Period 1: 18/6 - 06/7 Period 2: 9/7 - 27/7 Period 3: 30/7 - 17/8
Antingen 1:a eller 2:a eftersom att jag kanske far till USA under 3:e eftersom att första avresedatumet är 31:a :)
Men då är ju frågan, om jag tar första så missar jag P&L.. men om jag tar andra så känns det som att man missar så mycket av sommaren :) Hjälp tack?!

Sedan är ju även frågan, är det värt att fara på Peace and Love innan USA eller ska jag ta det efter, och kanske satsa pengar på en systemkamera istället? :)

Jaja mkt tankar här... men nu ska jag ge mig, Puss! (Bjuder på en massa utbytesmania låtar)

Empire State Of Mind - Jay-Z, Alicia Keys
Watcha Say - Jason Derulo

Moment 4 Life - Nicki Minaj
Many Of Horror - Biffy Clyro
Naive - The Kooks

Life Is A Highway - Rascal Flatts
Airplanes - B.o.B, Hayley Williams
In The Air - Chipmunk, Keri Hilson
Freedom - Akon

Kommentarer
Postat av: Klara

Oj, säger dom så till dig angående att du ska åka? Jag är glad nog att bara ha känt stöd från alla jag säger det till. Har dock hört en gång att jag är dum i huvudet. Men jag blir sjukt glad att läsa att du vågar göra det även fast folk säger att du inte borde. U go girl!

2012-02-20 @ 19:49:19
URL: http://kjellstroms.blogg.se/
Postat av: olle

vsg:P

2012-02-20 @ 23:32:32
Postat av: olle

PEACE AND LOVE FÖFAN!!!!:P

2012-02-21 @ 20:48:03
Postat av: Laura

Hej, jag ska också på utbyte till USA i höst. Så kul att läsa andras bloggar! Undrade om du skulle vilja göra ett länkbyte? Har redan länkat dig på min blogg, hoppas det är okej. :)

kram

2012-02-23 @ 12:28:38
URL: http://dbbh.blogg.se/
Postat av: Hanna

TAAAAAAAAAAACCCCCCK!!!!!!!

ÄR SÅ HIIIIIIMLA GLAD!!!!!! :D :D :D :D :D :D

KRAAAAAMMM!! :D

2012-02-23 @ 19:08:36
URL: http://usahanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0