Helgen

I går gick hela dagen åt till Scrapbooking. Redan kl 8 på morgonen kom Lesia's första vän och började sätta upp en massa bord, dator, skrivare osv. (jag sov) kl 9 kom hennes andra väninna och började. Detta är tydligen en sak dom gör ibland, dock inte så väldigt ofta. När jag väl steg upp var dom i full gång med deras Scrapbookande och asså gud vad mycket grejer dom hade!! Nu snackar jag om ca 2 backar var fulla med papper, glitter, stickers ect. och då räknar jag inte med deras skrivare och ckricket maskinen... Hela vardagsrummet var ockuperat av dessa saker, plus 4 stycken uppfällda bord. Detta var också första gången jag träffade dom här "kvinnorna" men dom ar helt underbara. Dom skickade tom till min vmamma efter att dom tyckte om mig. Poäng för mig!! Ne men vi satt där och höll på, eller jag hjälpte till ett bra tag. En till dam på 70+ kom på besök, hur härlig som helst och jag har aldrig trott att någon i den åldern kan använda sånt där språk :P Haha men dom satt där och arbetade på till kl 7 då deras män började efterlysa dem. Jag hann även med min första home delivery av pizza. Tyvärr var det ingen hot-pizzaguy :( Iaf det var typ hela min dag men ändå var jag så galet slut!

Så idag fick jag skjuts till gallerian där jag spenderade sådär 4 timmar. Tyvärr hittade jag inte så mycket kläder som jag igentligen hade önskat, men stilen här är så annorlunda! Det blev iaf en foundation från Sephora, och det är helt underbart att direkt när man frågar om tex vad man ska ha för färg så hjälper dom till och sminkar dig. Liksom en helt gratis sminkning! Inte helt fel. Sedan blev det en dip-liner från M.A.C som jag varit ute efter hur länge som helst. En helt underbar BH från Victorias Secret som jag kommer köpa i fler färger! Det är bara att gå och fråga om vad du är för storlek så hjälper dom till,  man kan ju aldrig riktigt vara säker på dessa kära storlekar... Började iaf med att prova en bh för att kolla om storleken var rätt, fick sedan jämföra med en anan storlek och se vilken som ar bättre. Efter detta kommer tjejen in i provhytten med sådär 12 bhar och säger att jag ska testa och se vilka som jag tyckte bäst om. Inte nog med det, utan sedan var det bara att he sig ut i affären igen, leta upp dessa bhar som var bra, kolla färger och gå tillbaka in i provrummet. Lyckades iaf hitta en underbar lång historia kort. Sedan inne på Love Culture blev det en nit-bh, en kofta och en tröja med nitar på axlarna. Detta var då alltså allt jag köpte, men gud vad trött jag blev!!

Sen har jag och Christina nu suttit och fyllt i papper för att beställa våra Cap & Gowns!!! Astaggad!! Sedan ska vi nog beställa klass-ring också. Det ska iaf vara inne på Tisdag, så hinner ju fundera i sådär en dag...

Jaja, önskar att jag orkade skriva oftare, men tyvärr. Ska försöka bättra mig!! Puss <3

Kommentarer
Postat av: Maya

Härlig helg Du haft, låter det som. Härligt att Du hittat så mycket shopping! Ser gärna bilder på allt Du shoppat :) Så kul att dom är så hjälpsamma och sjukt kul att bli sminkad ;)

Lyllo Du som kan shoppa på Victorias Secret, jag bara älskar deras behåar, bikinis och body spray! Skulle få en VS Body Spray i julklapp ifjol av min sambo som (via Tradera) vann budet, betalade in men fick aldrig min vara då hon inte hade den på lager, efter två månader fick jag tillbaka pengarna, kändes så surt! Jag hade ju önskat den i julklapp och hon hade annons utan att ha varan inne, det är så dåligt.

VS Bikini Bombshell ser så himla fina ut, skulle gärna köpa men vågar inte handla online efter den där händelsen.

Ha en fin vecka! Kram på Dej!

2012-11-05 @ 09:25:50
URL: http://maypel.wordpress.com
Postat av: Mamma

Tycker självklart att du ska köpa klassringen, jag menar vilket minne därifrån!!
Kul att de gillade dig, men samtidigt så... Kan man göra annat än gilla dig, jag tycker inte det <3
Nästa helg måste vi försöka få till lite skype, saknar dig ju och det är ju så längesen sist :-( Jag har full förståelse att du har mycket och så och jag vill inte att du ska stanna hemma från nånting för att hinna prata med mig men om du hinner så... Jag håller med Maria, du får lägga ut bilder på det du köpt :-)
Som alltid, ÄLSKAR DIG!!! Puss <3

2012-11-05 @ 22:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0