Inget jag behöver

Jag har varit ännu tröttare nu ett tag, så det är därför bloggen lidit, men så fort jag får chansen
 
så ska jag sammanfatta helgen eftersom den var minst ut sagt händelserik. Jag hade knappt tid att vila och vara hemma över huvud taget men sjävklart ska man ha såna heger också, samt att detta resulterade i att jag kom mina vänner här närmare.

Idag har dagen dock tagit en evighet och huvudvärken tog nästan död på mig, men lyckades iaf överleva aa mina klasser. Bev sedan upphämtad av min vmamma efter skolan och vi for sedan downtown för att göra några ärenden med hennes jobb. Jag bir adrig trött på att fara in till downtown eftersom att man alltid ser någonting nytt så som oika områden och byggnader till att man faktiskt kan skymta lite otroig skog. Jag sa det til min vmamma ida "är det konstigt om jag säger att jag faktiskt saknar skogen" och det gör jag verkligen! Kommer nog för atid vara en liten lantis som iaf vill ha lite möjlighet till naturen. Sakerna man inser medans man bor på ett het nytt ställe är faktiskt förvånande, liksom så många galna tankar som aldrig skulle förekomma i Sverige.
Vi kom inte hem förens efter 5 då vi bara snabbt värmde upp lite mat och tittade på The Voice, och jag bestämmde mig för att bli kvitt denna huvudverk och tog medicin. Låt mig säga att medicinen här är inte att jämföra med att ta lite panodil eller dy, utan nej efter ett tag så ville min hjärna bara stänga av och sova... sådär k 7...

Sen när Christina kommer hem från jobbet vid halv 9 är det första ord hon säger "I'm so pissed of right now", sjävklart förbereder jag mig på världens undergång, men det var egentligen bara en kille. Inte som ni tror utan en kile som hon känner som hade smsat henne för första gången sagt hej, hon svarade, och istället för att skriva tbx "vad gör du" skriver han "Sara is hot, yo". Liksom om du tror att detta ska hjäpa min vsyrra på bättre humör så funkar det INTE! Haha ne asså jag och hon satt iaf och skrattade och mobbade han resten av kvällen så det är chill, Ni förstår inte hur mycket vi skrattat de senaste dagarna alltså :)

Ett fint litet inlägg, men det kommer mer!! 

Lite sjuk skillnad mellan hemma och här... Inte undra på att man saknar det lite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0