Hemma

Kom precis hem från min första och sista Homecoming!! Kan sammanfatta det som ungefär discona i 8an fast värre om man säger så. Om vi hade varit i Sverige så finns det inte ett stark nog ord för att beskriva hur slampigt de dansar här. Musiken var i princip bara rapp, och tyvärr var det för lite folk för att det skulle bli en sådär riktig bra "crowd" där man måste tränga sig igenom. Kan även konstatera att svarta killar i överlag dansar bättre (nu säger jag inte att det gäller alla, vet många "vita" som också kan dansa) och dom lärde oss till och med "how to dougie" samt många andra dansstilar. Kul var det och nu kan jag checka av ännu en väldigt amerikansk sak!

Håller på att dö av trötthet, är för gammal för detta!! 

Godnatt/Godmorgon

Kommentarer
Postat av: cilla

kan du inte lägga ut en bild på dig i klänningen?

2012-10-07 @ 13:03:21
Postat av: Maya

Såg alla bilderna på FB via Lesia och Din mamma. Ni är superfina! Gillar Din klänning! Du får filma en snutt på nästa tillställning så vi får se olika nya dansstilar hihi. Härligt att Du hade skoj! Jag har nu läst ikapp mej på Din blogg, har varit sjuk ett tag nu. Men det är såå kul att se alla foton och att Du har det bra :)

Ha det gott Over There!

2012-10-08 @ 19:32:04
URL: http://maypel.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0