Stress

Jag har alldeles för mycket att göra i veckan och jag håller verkligen på att stressa sönder. Direkt när jag kommer hem från skolan är det verkligen bara att sätta sig med läxorna. Läxor som ändå inte blir helt gjorda eftersom att jag inte kan alla regerings saker här i usa. Just denna läxa är även en "major grade" vilket jag kommer faila på. Go Sara! Haha men ne, jag tycker verkligen om skolan och så, men veckan har bara varit lite väl mycket och jag måste verkligen få tid för att andas. Jag har inte ens tid att höra av mig till Sverige. 

Annars så var dagen bra, jobbar med riktigt härliga människor i min Govt klass just nu där vi sprang runt och lekte  med denna enorma "butcher paper" rulle. Haha vi dog av skratt när Charlie skulle försöka balansera den där på en hand men istället tappade den på huvudet... Kanske inte så roligt just nu, men då när man inte har något annat att göra så är det otroligt kul.
Direkt efter lunchen var den en "Firedrill" eller nej det var ingen drill men vi vet inte riktigt vad det var. Direkt efter jag har haft min lunch så är det en till lunch, och skolan sätter aldrig fire drills på luncher. Antagligen var det någon idiot som satte igång alarmet.
Sen i Engelska 4 var det verkligen en av de mest random händelserna någonsin. När vi satt där och hade pluggat klart det papper våran vikarie hade get oss plockar en kille, helt från ingenstans, upp en cello. Där sitter han och spelar ett tag tills några börjar lägga till beat med hjälp av pennor och böcker osv. Redan då var det sådär: vad är det som händer. När det tillslut var detta coola beat ställer sig en av killarna upp och börjar rappa. Sådär som man bara ser i filmer, ni vet där dom hittar på texten som det kommer. När han tillslut valde att sluta så fortsätter en annan kille osv. Jag trodde verkligen att jag var med i någon sorts High School Musical fast lite mer ghetto. Har även en video på det där men kan inte lägga upp den nu.

Don't worry, be happy

Kommentarer
Postat av: Maya

Hoppas Du snart får välförtjänt vila. Det är väl lov snart? :)

2012-10-18 @ 08:38:56
URL: http://maypel.wordpress.com
Postat av: Anonym

Dricker man lika mycket i USA som i Sverige? Har hört att föräldrarna är mycket hårdare där än i Sverige?

2012-10-18 @ 09:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0