You have to risk going too far to discover just how far you can really go

Såå, i fredags kom jag och min vmamma hem sent efter att ha farit och handlat och varit till downtown för några ärenden. Jag hann knappt vara hemma innan några kompisar hörde av sig och frågade om jag skulle med ut o hitta på något, helt ärligt var jag så slut så jag ville säga nej, men det gör man inte här. Du måste ta varje möjlighet du får att lära känna fler personer och uppleva mer. Dom kom alltså och hämtade upp mig och vi bestämmde oss för att dra till skolans football-game, men ganska snart insåg vi att vi förlorade stort, så då var det inte lika kul längre. Av 3000 elever kan man väl tänka sig att dom kan sätta ihop ett bra lag? Nej, tydligen inte! Så därför kom vi på att eftersom att jag vill testa spela Football så borde jag fråga, för att även om jag är en ensam tjej som är otroligt dålig och typ inte ens kan reglerna, så borde det ändå inte göra någon skillnad. Därför ska jag fråga en Coach om vad han tycker, jag kan ju åt minstone vara med på någon träning :)

Lördagen var inte så speciell, var själv hemma så tog en spring-tur, promenerade iväg till Starbucks (alla tittar på dig eftersom att du går) och tog och Skypeade med mamma <3 Jag tror vi pratade i sådär 3 timmar eller nå, bara lite allmänt. I början av samtalen försöker man liksom berätta allt som ha hänt osv, och själv fick jag veta att Expert har lagt ner, Åhlens har öppnat i Piteå igen, samt att Rusta kommit till stan, lite allmän fakta. Sedan var det ju självklart lite mer personliga saker också. Efter ett tag blir det bara att man snackar på, nästan som om man hade varit i Sverige! Var tvungen höra av mig till mina vänner också eftersom att jag verkligen saknar dom <3 Och vill verkligen inte att dom ska glömma bort en.. Haha det kanske är löjligt att oroa sig över, men vill inte det ska hända. Liksom deras liv går ju också vidare och dom gör nya saker utan en :(

Idag har vi mest bara tagit det lugnt eftersom att i fortfarande är sjuka, så vi har nu sett Snow White and The Huntsman, säsongspremiären av Grey's samt första avsnittet av Revolution. Alltså en riktig TV-Dag. Jag gjorde läxor, varav en var att färglägga hjärnaktiviteten i en normal hjäna, samt en Kokain missbrukares, det är alltså nr i områdena man ska fylla i med en speciell penna... Vi for även iväg till Target en snabbis bara för att köpa en miniäknare till Christina som kostade 155 dollar!! Fattar ni vilken sjuk summa.... Köpte iaf ett schampoo för att få bort lite av det röda som solen har orsakat :) Kan inte säga att min helg var mer spännande än så, men jag behöver vekligen all vila jag kan få!

Säger även GRATTIS till en av mina närmsta vänner, nämligen underbara Ellen <3 Vi har känt varandra ett bra tag nu, ända sen du snodde min bästis i 2:an ;) Hoppas att alla firade dig extra mycket från mig <3
Har tyvärr inte allt för många bilder eftersom att jag tappat bort mitt usb, men hittade åt några iaf :D


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0